Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی رییس دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون شهر محمدیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: برترین‌های اولین رویداد استارت آپ در حوزه باقلوا و شیرینی سنتی قزوین در این دانشگاه در ۳ حوزه فرمولاسیون جدید، بسته بندی و کسب و کار‌ها و تجارت الکترونیکی معرفی شدند.

بابایی افزود: مکانیزاسیون برش شیرینی سنتی، فروشگاه الکترونیکی توزیع مستقیم شیرینی از تولید به مصرف و طراحی محصول نوآورانه و خلاقانه در حوزه بسته بندی به عنوان سه ایده برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بابایی، در این رویداد ۵۰ ایده نو از ۵ استان برتر  با هم رقابت کردند.

وی گفت:: قرار است ایده‌های برتر به محصول تبدیل و برخی از آن‌ها تا شب عید به بازار عرضه شوند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون شهر محمدیه گفت: همچنین برای تبدیل شدن این محصولات به دانش بنیان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

استارت آپ شیرینی سنتی در محمدیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر

عملکرد ضعیف مربیان تیمهای سپاهان و تراکتور در مسابقات لیگ برتر، ارزش مربیان خارجی را در لیگ به شدت تنزل داده است.

به گزارش طرفداری، مورایس و خمز در پایان فصل گذشته، جزو بهترین ها و خواستنی ترین ها بودند و این اتفاق تا همین هفته های گذشته هم ادامه داشت. اما نتایج ضعیف سپاهان و تراکتور باعث شد این دو تیم گرانقیمت به طور کل از کورس قهرمانی در لیگ برتر خارج شوند. طبیعتا دوره حیا کن و رها کن برای آن ها شروع شده و طرفداران این دو باشگاه علیه مربیان تیم خود شعار دادند.

احتمالا در فصل آینده مربیان ایرانی جایگزین این 2 نفر خواهند شد. از نفراتی مثل یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و حتی جواد نکونام به عنوان مربیانی که گزینه جایگزینی هستند، یاد می شود و البته به نظر می رسد که این اتفاق به طور جدی رخ دهد و سپاهان و تراکتور بار دیگر به گزینه مربی ایرانی در مسابقات لیگ برتر ایران رجعت کنند.

وضعیت باشگاه اصفهانی عجیب تر از تیم تبریزی است. سپاهان در ابتدای فصل جاری گزینه جدی قهرمانی بود و به گونه ای عمل کرد که حتی بدبین ترین افراد هم احتمال نمی دانند که آن ها به چنین روزی گرفتار شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حمایت از ایده‌های برتر دانش سنتی محیط زیست
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴