Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی الهیار ترکمن اظهار داشت: ستاد‌های اسکان نوروزی در ادارات آموزش و پرورش فعال شده است و علاوه بر خانه‌های معلم و باشگاه‌های فرهنگیان برخی مدارس که شرایط و استاندارد‌های لازم را دارند، تجهیزات مورد نیاز برای این مدارس تهیه شده است و ما آمادگی پذیرایی از ۱۱ میلیون نفر روز از همکاران فرهنگی در ایام نوروز را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در ادامه گفت: همکاران فرهنگی با ورود به سایت medu.ir و با رفتن به صفحه ستاد اسکان نوروزی می‌توانند ثبت نام و رزرو محل‌های اسکان نوروزی را انجام دهند لذا از قبل ثبت نام کنند و با مطمئن شدن رزرو خود اقدام به مسافرت کنند و مهلت پایان ثبت نام تا ۲۴ اسفندماه است.

الهیار ترکمن گفت: در صورت وجود ظرفیت خالی در برخی مناطق، این ظرفیت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می‌شود تا از طریق این سازمان مردم به محل‌های اسکان نوروزی فرهنگیان هدایت شوند، اما اولویت در ستاد‌های اسکان نوروزی با همکاران فرهنگی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلم ایام نوروز سازمان میراث فرهنگی آموزش و پرورش استاندارد ایام نوروز گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مسعود سعادتی از برخی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان واقع در مدارس شهید صدوقی و آیت الله کاشانی ناحیه یک تبریز، بازدید کرد.

وی امروز در حاشیه این بازدید به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به فرهنگیان با اهدای سوغاتی به مهمانان نوروزی مستقر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان، خوش‌آمد گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه ۷۸ مدرسه در استان برای پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی آماده شده بود، گفت: مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان‌های تبریز و جلفا به ترتیب پرمسافرترین مراکز استان شدند.

وی تصریح کرد: طبق آمار اعلامی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان تا شش فروردین ماه، ۱۳۸۵ خانوار در این دو مرکز، اسکان یافته‌اند و شهرستان تبریز و جلفا در صدر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

سعادتی ادامه داد: شهرستان‌های کلیبر، سراب، خداآفرین و اهر و مرند نیز در رتبه‌های بعدی از نظر تعداد خانوار‌های اسکان یافته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان قرار دارند و تا تاریخ ششم فروردین ماه، ۶۵۱۸ نفر (۱۰۷۰۲ نفر روز) در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

دیگر خبرها

  • اسکان نوروزی فرهنگیان در گلستان با ۱۹ پایگاه فعال
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • پذیرش ۱۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش کردستان
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • پذیرش ۱۴۶ مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند
  • اسکان ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز