Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از بی بی سی فارسی، رسانه‌های آمریکایی علیه آر کلی، خواننده مشهور ۱۰ فقره اتهام جنسی مطرح شده است که از جمله شامل رابطه جنسی با کودکان زیر سن قانونی می‌شوند.

 

رابرت سیلوستر کلی دهه‌ها است که با پرونده‌هایی در ارتباط با آزار جنسی زنان و همچنین رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی روبرو بوده است اما تاکنون در هیچ یک محکوم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسانه‌های آمریکایی به نقل از مدارک دادگاه گفته‌اند که در این پرونده آر کلی متهم شده است که با چهار دختر بین ۱۳ تا ۱۶ سال رابطه جنسی داشته است.

 

به تازگی مستندی به نام "جان به در بردن از چنگ آر کلی" ساخته شده که به ادعاهای زنانی می‌پردازد که می‌گویند قربانی آزار جنسی و خشونت او شده‌اند.

 

هفته گذشته مایکل آوناتی، وکیل جنجالی آمریکایی، اعلام کرد که به ویدئویی از آر کلی دست یافته که او را در حال آزار جنسی یک دختر زیر سن قانونی نشان می‌دهد. رابطه جنسی با فرد زیر سن قانونی در قوانین بسیاری از کشورها تجاوز محسوب می‌شود.

 

در ماه‌های اخیر کارزاری برای بایکوت کنسرت‌ها و خرید آلبوم‌های آر کلی در جریان بوده است.

 

طی یک سال گذشته دهها مورد آزارجنسی از سوی رسانه ها در آمریکا و اروپا گزارش شده است. در بین قربانیان آزار و تجاوز زنانی قدرتمندی بوده اند که می توانستند با شهرت و پول خود مانع از سوءاستفاده ها از خود شوند. آنجلینا جولی، لیدی گاگا، کیت پری از جمله آنها بودند.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آزارجنسی آنجلینا جولی بی بی سی تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد