Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ناصر سیم‌فروش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری کنگره «ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بقا در پیوند اعضا» توسط انجمن علمی پیوند اعضای ایران با همکاری انجمن نفرولوژی و انجمن اورولوژی در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: به نظر من کنگره در هر دو روز بسیار خوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از استقلال انجمن پیوند اعضای ایران از جامعه جراحان، نخستین بار است که یک کنگره به طور مستقل با تصمیم هیأت مدیره جدید انجمن پیوند اعضا انجام می شود. قبلا جلسات پیوند اعضا در یک اتاق کوچک با چند نفر تشکیل می شد اما اکنون شرایط متفاوت است.

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از کنگره در هر دو روز صورت گرفت. دوستان متخصص در حوزه پیوند اعضا دور همدیگر جمع شدند و از تجربیات یکدیگر استفاده کردند. دکتر محسن نفر (معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی) و دکتر حمیدرضا غلامرضایی (رئیس بیمارستان فرهیختگان) زحمات زیادی کشیدند.

رئیس بخش اورولوژی و پیوند کلیه مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید لبافی نژاد با اشاره به انتخاب بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری کنگره تصریح کرد: محل دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کردیم، به این دلیل که بیمارستان فرهیختگان به تازگی افتتاح شده و امکانات بسیار خوبی برای برگزاری کنگره دارد. انصافا کنگره نیز به خوبی برگزار شد و استقبال خوبی هم صورت گرفت.

سیم‌فروش در پایان خاطرنشان کرد: آنهایی که می گویند جمهوری اسلامی ایران چه کار کرده، بیایند بیمارستان فرهیختگان را ببینند. بیمارستان بسیار خوبی است، بخش دیالیز عالی دارد و بقیه قسمت ها مانند اتاق عمل نیز فوق العاده است. امکانات سمعی و بصری سالن همایش هم مهجز و اداره سیستم هم خیلی خوب بود. امیدوارم شاهد فعالیت پربار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و اضافه شدن بیمارستان فرهیختگان به ناوگان بهداشت و درمانی کشور باشیم.

انتهای پیام/

168 / 167 دکتر ناصر سیم فروش پیوند اعضا بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پیوند اعضا بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل درباره ادعای «آبرام پیلی» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران درخصوص اعمال فشار واشنگتن بر پاناما برای ممانعت استفاده کشتی‌های تحریم شده ایران از پرچم این کشور اظهار کرد: این مواضع نشانه ضعف و شکست آمریکا برابر ایران در حوزه تقابل دریایی است. واشنگتن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع صادرات نفت ایران شود.

او افزود: حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته و این کشور به سمت اتخاذ تصمیمات جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران رفته و البته باید بداند که هرتصمیم خشنی عکس‌العمل خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

هانی‌زاده متذکر شد: طبق قوانین بین‌المللی پاناما اجازه دارد پرچم خود را در اختیار کشورهای دیگر قرار دهد و مقامات کاخ سفید با پاسخ منفی پاناما برای تحریم ایران مواجه خواهند شد.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر آمریکا بخواهد با استفاده از زور مانع تردد و عبور کشتی‌های ایران بشود جمهوری اسلامی پاسخ درخوری به این کشور خواهد داد و محدودیت‌هایی را برای آمریکا در حوزه دریا ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 839668 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی مشهدی جان چهار نفر را نجات داد
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • تشریح وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • ارائه بورسیه‌ تحصیلی و تجارب گردشگری ایران به افغانستان
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت