Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر عمیدی روز شنبه اظهار داشت: این املاک شامل مشاعی، ناشی از طرح تفکیکی و 10 درصد حق السهم شهرداری و املاک تملیکی که از سال های قبل بلاتکلیف مانده بود، است.
وی افزود: برای املاکی همانند عرصه ترمینال به متراژ حدود 42 هزار مترمربع و سازمان خدمات موتوری به متراژ 42 هزار و 700 مترمربع که پیش از این عرصه در اختیار شهرداری بود و مالکیت آنها به صورت مشاعی بود نیز سند صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج اضافه کرد: صدور سند برای ملک واقع در نایسر به متراژ سه هزار و 378 مترمربع و ملکی واقع در شهرک سعدی به متراژ حدود 720 مترمربع در راستای اعمال ماده 101 شهرداری ها بوده است.
وی یادآور شد: 10 درصد حق السهم شهرداری ناشی از تفکیک ملک واقع در تپه کرباسی به متراژ 44 مترمربع نیز از دیگر املاک تملک شده این شهرداری است که برای آنها سند صادر شد.
عمیدی تاکید کرد: 700 متر زمین در بلوار انتظام، یک هزار و 580 متر مربع شامل 9 قطعه در تعاونی سد گاوشان و یک هزار و 764 متر مربع شامل 10 قطعه تعاونی حمل و نقل ناشی از طرح تفکیکی از دیگر مواردی است که سند آن به نام شهرداری سنندج انتقال یافت.
حفاظت و صیانت از اموال عمومی شهرداری بویژه املاک و جلوگیری از تجاوز و تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از مهمترین اهداف و رسالت های اداره املاک شهرداری است.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اموال عمومی تجاوز حمل و نقل زمین شهرداری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری، برخورد با ۶ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان در چند هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
سرهنگ امیرسعید باقری مساحت اراضی رفع تصرف شده را ۱۱ هزار و ۶۹۷ مترمربع دانست و افزود: این اراضی در خمینی‌شهر، گلپایگان، نجف‌آباد، جرقویه و نایین واقع شده است.
وی ادامه داد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.
۱۶۹ هزار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی واقع در ۱۱۵ شهر استان در اختیار یگان حفاظت اراضی استان اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود؟
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز