Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:40:44 GMT

دو خبر کوتاه از تالش

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۰۵۵۳

دو خبر کوتاه از تالش

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش حاکی است که احراز این رتبه در پنجشنبه هفته گذشته از سوی اداره کل متبوع اعلام شده و بر این اساس، آموزش و پرورش تالش که در سال 95 در ارزیابی شاخص ها 795.5 امتیاز داشت، امسال با 2.27 درصد پیشرفت، 815.03 امتیاز از 861 امتیاز کل را احراز و جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این گزارش، آموزش و پرورش تالش در حوزه ریاست با کسب 136 امتیاز از سقف 136 امتیاز رتبه اول، در حوزه نیروی انسانی با کسب 185.22 از 191 امتیاز رتبه اول، در حوزه آموزش ابتدایی با کسب 46.54 از 47 امتیاز رتبه سوم، در حوزه پرورشی و فرهنگی با کسب 94.31 از 97 امتیاز رتبه سوم، در حوزه غیردولتی با کسب 49.3 امتیاز از 50 امتیاز رتبه چهارم، در حوزه پشتیبانی با کسب 28.58 از 30 امتیاز رتبه ششم، در حوزه آموزش متوسطه با کسب 65.95 امتیاز از 80 امتیاز رتبه هشتم، در حوزه استثنایی با کسب 66.13 امتیاز از 72 امتیاز رتبه دوازدهم، در حوزه تربیت بدنی و سلامت با کسب 81 از 93 امتیاز رتبه 18 استان و در حوزه نهضت سوادآموزی با کسب 62 امتیاز از 65 امتیاز رتبه 22 استان را به دست آورده است.
32 هزار دانش آموز در حدود 440 مدرسه تالش به تحصیل علم مشغول هستند.

**نماینده تالش بر افزایش سهمیه مرغ منجمد تاکید کرد
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش سهمیه مرغ منجمد برای عرضه در بازار، نظارت کامل بر نحوه توزیع آن را خواستار شد.
به گزارش عصر جمعه خبرنگار ایرنا محمود شکری در جلسه تنظیم بازار شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در فرمانداری تالش گفت: معیار توزیع مرغ در استان گیلان و سهمیه مصوب شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال معلوم نیست و باید بر روند عرضه آن، نظارت کامل اعمال شود.
فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: مشکلی در تولید مرغ در استان گیلان وجود ندارد اما سهمیه توزیع شده در تالش نسبت به جمعیت این شهرستان ناکافی است.
سید عیسی مهدوی اظهار امیدواری کرد با تعیین سهمیه لازم برای تالش و نظارت مستمر بر نحوه توزیع آن، به سرعت این مشکل برطرف شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش استان گیلان شاخص مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از جغتای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس محیط زیست شهرستان جغتای گفت: پویش پاکسازی محیط زیست و طبیعت در محدوده کارخانه اسفالت شهرداری جغتای در جوار محور ارتباطی جغتای به سبزوار اجرا شد .

 عباسعلی خسروی  افزود: این اقدام در راستای اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک و ضرورت اجرای تکالیف ارگان‌های متولی وفق ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند کشور، با مشارکت اجتماعی دوستداران محیط زیست و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جغتای اجرا شد.

وی همچنین گفت:  یک راس آهو آسیب دیده توسط همیار و دوستدار محیط زیست آقای آریا منش به اداره حفاظت محیط زیست جغتای تحویل شد .

رئیس محیط زیست شهرستان جغتایاز  همیاران محیط زیست خواست در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید، همچنین گونه‌های آسیب دیده با سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن ۴۵۶۲۱۲۵۳ تماس بگیرند.

رونمایی از سرود ۱۱۸ نفری کریم اهل بیت ۲ در جغتای

حجت اسلام علیرضا جبله روحانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) جغتای گفت: سرود کریم اهل بیت ۲ که با موضوع امام حسن (ع) است توسط گروه سرود این مسجد با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان ونوجوانان عضو این کانون با حدود ۲۱ ماه تمرین اماده شده بود که در شب ولادت امام حسن (ع) با برگزاری سفره افطاری رونمایی شد

حجت اسلام جبله افزود: همچنین در این مراسم که در محل سالن ورزشی بسیج شهرستان برگزارشد تعداد ۴۵ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به عنوان روزه اولی رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند

دیگر خبرها

  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • چند خبر کوتاه از جغتای
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز