Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه میناب با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم استان آذربایجان شرقی، امنیت و عدم غفلت از دشمن و خدعه کینه توزان را دو محور اصلی سخنان معظم له عنوان کرد و افزود:امنیتی که امروز در کشور حاکم است مدیون خون بهترین جوانان این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان این که دنیا بیشترین هزینه را برای امنیت خرج می کند، افزود:جنس امنیت در ایران با سایر کشورها متفاوت است.

 معتمدی فر گفت:بسیاری از کشورهای دنیا امنیت را با نفت و دلار و هزینه بسیار بالا خریداری می کنند در حالی که امنیت موجود در ایران، ماحصل و نتیجه مجاهدت جوانان و جانفشانی ایثارگران و تولید داخل است.

 امام جمعه میناب ادامه داد:امنیت در بسیاری از کشورها شکننده و  متکی به عصای دیگران است در حالی که امنیت ایران پایدار است.

 وی در بخش دیگری از خطبه ها توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان مبنی بر شناخت درست و صحیح دشمن را مورد بحث قرار داد و اظهار داشت:چه هنگامی که مشت و دندان نشان می دهد و چه هنگامی که لبخند می زند باید مراقب بود که فریب آن را نخوریم.

 معتمدی فر با ذکر این مطلب که آمریکا از مشکلات داخلی و تفرقه میان کارگزارانش رنج می برد، اوضاع این کشور را شکستنی توصیف کرد و افزود:به حول و قوه الهی ما آمریکا را درهم خواهیم شکست.

 خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره)، علم و فقاهت، عدالت، اعتدال و میانه روی، طهارت و عصمت و انفاق و ایثار را از مهمترین ویژگی های قابل دسترس حضرت زهرای مرضیه(س) ذکر کرد و گفت:قرآن در بیان جایگاه زن و مادر بسیار دقیق و زیبا به آن پرداخته است.

 وی با نقل حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، گفت:جایگاه والدین و پدر و مادر از نظر احترام، در کنار امام علی(ع)، قرآن و کعبه ذکر شده و این بیانگر شان و منزلت آنان است.

 معتمدی فر به بیان وظایف فرزندان در قبال مادر پرداخت و اظهار داشت:فرزندان برای مادران خود بدل تراشی و معادل سازی نکنند.

 وی همچنین خطاب به زنان جامعه گفت:زنان موضوعات ساده زندگی را پیچیده نکنند، اعتماد به نفس خود را حفظ کنند، با تمام وجود به دنبال تغییر مردها نباشند و از وابستگی شدید به خانواده پدر و مادر پرهیز کنند تا مشکلات زندگی کمتر شود.

 امام جمعه میناب در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اشاره کرد و با گلایه از بی توجهی نسبت به جایگاه شهرستان میناب، اظهار داشت:احساس ما این است که مسئولان بلند پایه کشور نسبت به میناب بی تفاوت هستند.

 وی گفت:از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی که تنها صدای بالگرد نصیب مردم میناب شد و از سه سفر رئیس جمهور به هرمزگان تا کنون هیچ چیزی عاید میناب نشده است.

 معتمدی فر میناب را شهر انقلابی و پایبند به ارزش های والای نظام و آرمان های امام راحل معرفی کرد و افزود:در این که چرا مسئولان نسبت به این دیار ولایتمدار و شهید پرور بی تفاوت هستند چه کسی مقصر است برای ما هم جای سئوال است.

 وی تصریح کرد:میناب و مردم میناب در هیچ موضوعی که به انقلاب و رهبری ربط داشته باشد بی تفاوت نبوده و نیستند و هیچ گاه برای نظام هزینه تراشی نکرده و نمی کنند.

 امام جمعه میناب بی تفاوتی نسبت به مینابی ها را دون شان این مردم دانست و گفت:تمام مسئولان به میناب بدهکار هستند.

 وی در بخش دیگری از خطبه ها مواضع نماینده ولی فقیه در هرمزگان نسبت به موضوع گردشگری در جزیره هرمز  و سخنان وی در شورای اداری استان در خصوص بی نانی سفره مردم قابل تقدیر دانست و گفت:چرا مسئولان برای ارزانی دلیل پیدا نمی کنند و تنها برای گرانی دلیل درست می کنند.

 معتمدی فر افزود:مردم در زمینه گرانی و افزایش قیمت ها از مسئولان توضیح می خواهند نه توجیه.

 وی همچنین به بازدید ائمه جمعه استان های هرمزگان، بوشهر و خوزستان از جزایر تنب بزرگ، ابوموسی و سیری اشاره کرد و گفت:جوانان ما در نیروی دریایی سپاه در گمنامی در حال حراست از مرزهای آبی هستند و استکبار جهانی را در خلیج فارس ذلیل کرده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک قطعه لاک پشت سبز در میناب

مریم احسان پور رئیس دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: لاک پشت سبز نجات یافته ۱۲۶ کیلوگرم وزن، یک متر طول و ۹۲ سانتیمتر عرض داشت.

بر اساس تقسیم بندی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) لاک پشت پوزه عقابی در فهرست جانداران به شدت در معرض انقراض قرار دارد.

پنج گونه از هشت گونه لاک پشت دریایی موجود در جهان در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان زندگی می‌کنند که در این بین دو گونه لاک پشت پوزه عقابی و سبز بیشترین فراوانی را در هرمزگان دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • نجات یک قطعه لاک پشت سبز در میناب