Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نزدیک به 223 میلیارد ریال از این تسهیلات در اختیار افراد دارای طرح اشتغال پایدار روستایی و 84 میلیارد ریال نیز در اختیار افراد متقاضی طرح اشتغال فراگیر قرار گرفت.
وی بیان کرد: این تسهیلات برای اجرای 178 طرح از سوی بانک های عامل در آران و بیدگل پرداخت شده که سهم اشتغال پایدار روستایی 168 طرح و سهم اشتغال فراگیر 10 طرح می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: 2 هزار و 191 شغل پیش بینی شده بود که در نهایت با ارائه تسهیلات و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی، یک هزار و 385 شغل در این شهرستان ایجاد شد.
وی اضافه کرد: اداره های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و فنی حرفه ای به ترتیب بیشترین میزان ایجاد اشتغال در شهرستان آران و بیدگل را به خود اختصاص دادند که 76 درصد برای مردان و 24 درصد برای زنان بود.
بایبوردی با اشاره سهم 62 درصدی خود اشتغالی عنوان کرد: بیشتر اشتغال ایجاد شده در حوزه کشاورزی خدمات و صنعت بوده که سهم حوزه صنعت 44 درصد، خدمات 35 درصد و کشاورزی نزدیک به 21 درصد بوده است.
وی همچنین بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب در بحث تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی آران و بیدگل نسبت به شناسایی ظرفیت های شهرستان در زمینه کسب و کار اقدام کرده و اطلاعات شغل های دارای بازار کار و درآمدزایی مناسب را در اختیار متقاضیان قرار دهند.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ضرورت توجه به کاهش کاغذبازی ها و همکاری بیشتر بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا افزود: یکی از سیاست‌ های اصلی دولت دوازدهم اشتغالزایی و رونق تولید می باشد که برای تحقق این مهم باید با فراهم کردن زیرساخت های لازم تلاش های بیشتر و جدی تری در شهرستان صورت گیرد.
بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری در آران و بیدگل 5.9 درصد اعلام شده بود.
آران و بیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 انقلاب دستگاه های اجرایی زنان صنعت معدن و تجارت کسب و کار 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید