Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:21:29 GMT

تاکید فرماندار فومن بر بهسازی راه های روستایی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۰۲۰

تاکید فرماندار فومن بر بهسازی راه های روستایی

رشت - ایرنا - فرماندار فومن در بازدید میدانی از برخی روستاها ، بر لزوم بهسازی معابر و راه های روستایی شهرستان تاکید کرد.

گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری فومن به ایرنا حاکیست؛ محمود قاسم نژاد در بازدید از روستای گل افزان که به منظور بررسی وضعیت معابر و بهسازی راه روستایی انجام شده بود، بر روند زیرسازی برای آسفالت 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر راه روستایی نظارت کرد.
این پروژه با هم افزایی دهیاری و شورای اسلامی این روستا برای زیرسازی و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فومن برای آسفالت معابر در حال انجام است.
فرماندار فومن همچنین با حضور در نقاط مختلف این روستای که دارای 270 خانوار جمعیت است، از وضعیت راه ها و معابر روستایی منطقه بازدید میدانی کرد.
قاسم نژاد همچنین بر اجرای پروژه روشنایی راه گل افزان به شهر فومن نظارت کرد؛ در اجرای این پروژه به طول سه کیلومتر، با روشنایی مسیر اصلی فومن تا روستای گل افزان که محل تردد مسافران به داخل و خارج از شهرستان است، ضریب تصادفات در شب کاهش خواهد یافت.
پروژه حاضر با اعتبار 750 میلیون تومان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجراست.
شاهین علیزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار فومن نیز از وضعیت جاده و همچنین تغییر مسیر رودخانه گشت رودخان بازدید کرد.
این رودخانه در سیل اخیر، تغییر مسیر داده بود.
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان فومن بر لزوم تهیه طرح توسط مشاور و همچنین ساماندهی رودخانه تاکید کرد و گفت: باتوجه تغییر مسیر رودخانه، مسیر جاده همچنان مشکل دارد و تردد به سختی صورت می پذیرد که در این زمینه باید تمهیداتی اندیشیده شود.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فومن گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر

فرماندار شهرستان به اتفاق بخشدار و تعدادی از مدیران ادارات ضمن حضور در سطح بخش نگین کویر از رودخانه فصلی این بخش بازدید کردند.

حسین سعیدنیا در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: کار لایه روبی و تقویت دیوار‌های این رودخانه با دو دستگاه لودر در حال انجام است و فردا هم یک دستگاه بلدوزر اضافه می‌شود.

رییس ستاد مدیریت بحران فهرج همچنین از آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای مواجهه با خطرات احتمالی خبر داد.

گفتنی است، تداوم بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان؛ مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه دو روز پیاپی تعطیل اعلام شد.

با حضور میدانی خبرنگار ما از سطح بخش خوشبختانه تا امشب مشکل خاص و خسارتی به جز جاری شدن مسیل‌ها و تخریب جزئی بعضی از راه‌های روستایی چیزی اعلام نشده است. امیدواریم فردا و با ادامه پیش بینی موج بارشی و مدیریت صحیح و به موقع بتوانیم بدون خسارت و مشکلی از این سامانه عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • انسداد ۵ محور اصلی و ۲۷ محور روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌ها