Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان محمد انور هاشمزهی روز شنبه اظهار داشت: در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی و آموزش اقشار مختلف جامعه، کارگاه های آموزشی شناخت محیط زیست و لزوم حفاظت از محیط زیست برای آموزشیاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی در شهرستان های بزمان و ایرانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست در بین اقشار مختلف جامعه طبق هماهنگی با نهضت سوادآموزی این شهرستان کارگاه های آموزشی یک روزه برای آموزشیاران و سوادآموزان برگزار که با استقبال جمع کثیری از جامعه هدف مذکور روبرو شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر افزود: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با وظایف و اهداف سازمان حفاظت محیط زیست، حیات وحش و حفاظت از آنها و آلودگی های زیست محیطی آشنا شدند.
9923**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 حفاظت از محیط زیست زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان محیط زیست 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی