Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@14:28:51 GMT

تنها رکوردی که هنوز برانکو نشکسته است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۴۴۰

تنها رکوردی که هنوز برانکو نشکسته است

به گزارش جهان نيوز، برانکو علاوه بر دو قهرمانی متوالی که با سرخپوشان تهرانی به دست آورد رکورد بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر را هم شکست و در حال حاضر تیمش رکورددار است. یکی از رکورد‌های برانکو ثبت بهترین خط حمله و خط دفاع به طور همزمان در یک فصل لیگ برتر است که طی دو فصل متوالی در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از برانکو، پرسپولیس یک بار بهترین خط دفاع و دو بار بهترین خط حمله را تجربه کرده بود، اما در سال‌های حضور برانکو سرخپوشان سه سال متوالی بهترین خط حمله را در اختیار داشتند و دو سال هم بهترین خط دفاع بودند.

برانکو تنها یک رکورد دیگر را باید جابه‌جا کند آن‌هم تعداد گل‌های زده این تیم در دوران افشین قطبی است که سرخپوشان با ۵۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ شدند و این بیشترین رکورد گل پرسپولیس در ادوار لیگ برتر است البته با این توضیح که تیم قطبی این تعداد گل را در ۳۴ بازی به ثمر رساند، اما تیم برانکو در بهترین رکوردشان ۵۰ گل را در ۳۰ بازی زدند که از نظر میانگین گل در هر بازی به یک عدد واحد یکی ۱/۶ می‌رسیم و این یعنی برانکو فقط به دلیل کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر نتوانسته رکورد قطبی و شاگردانش را جابه‌جا کند و اگر تعداد بازی‌ها برابر بود شاید این رکورد را هم سرمربی فعلی سرخ‌ها جا‌به‌جا می‌کرد، اما در فاز دفاعی برانکو در ۳۰ بازی تیمش تنها ۱۴ گل خورده که از هر حیث رکورددار است و بد‌ترین خط دفاع پرسپولیس به لیگ یازدهم بر‌می‌گردد که سرخپوشان ۵۳ گل دریافت کردند و هفدهمین خط دفاع لیگ شدند.

جالب است بدانید تنها تیم برانکو بود که توانست در دفاع و حمله ثبات داشته باشد و همزمان بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار بگیرد و اگر بتواند این فصل هم بهترین خط دفاع و حمله لیگ را از آن خود کند، هت‌تریکش کامل می‌شود. 

منبع: خبر ورزشی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!

به گزارش ورزش سه، رکورد فوق‌العاده ذوب آهن و 11 بازی بدون شکست آنها در دیدار معوقه مقابل سپاهان به پایان رسید و این تیم در دوازدهمین مسابقه خود در خارج از ورزشگاه فولاد شهر بلاخره شکست خورد.

ذوب آهن پیش از این مسابقه شش پیروزی و پنج تساوی در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده بود و با 23 امتیاز در صدر جدول تیم‌های مهمان جدول حضور داشت و حتی با این شکست هم همچنان در صدرجدول حضور دارد و پس از آنها استقلال با 21 امتیاز حضور دارد.

شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در بازی‌های خارج از خانه داشتند اما در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی به دست آورده بودند و با یک تساوی و هفت شکست پس از صنعت نفت دومین تیم ضعیف در بازی‌های خانگی بودند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که ذوب‌آهن بازی خارج از خانه‌ای که شکست خورد هم یک بازی شبه خانگی بود و در شهر اصفهان مقابل همشهری خود برگزار کرد و یک شکست دیگر در اصفهان تجربه کرد، با این نتیجه آنها در اصفهان هفتمین شکست فصل را تجربه کردند تا بازهم در شهر خودشان موفق عمل نکنند و نتیجه ضعیفی کسب کنند.

این یکی از اتفاقات عجیب است که در فوتبال ایران رقم می‌خورد، ذوب آهن در فصل جاری فشار زیادی از سمت هواداران تحمل نمی‌کردند و حتی تا چند هفته قبل مورد حمایت هواداران هم قرار داشتند اما علت فشاری که این تیم در بازی‌های داخل استان اصفهان تحمل می‌کند به چه علت است مشخص نیست، شاید آنها با توجه به نتایجی که کسب کردند فاکتور روحی روانی روی نتایجشان تاثیردارد و شکست ناپذیری که در بازی‌های خارج خانه داشتند به آنها اعتماد به نفس بیشتری در این مسابقات داده بود.

ذوب آهن یکشنبه هفته آینده دوم اردیبهشت به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و یک بازی خانگی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت و پس از هفته‌ها به دنبال کسب پیروزی در اصفهان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • اسپوتنیک: پاسخ تنبیهی ایران، ضعف‌های نظامی اسرائیل را برملا کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!