Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:22:30 GMT

جان باختن زوج جوان رزنی بر اثر گاز گرفتگی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۴۴۲

جان باختن زوج جوان رزنی بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علی عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن اظهار داشت: پس از تماس شهروندی و درخواست امداد رسانی یک کد عملیاتی از پایگاه اورژانس کاج به روستای نظام آباد از توابع قروه درجزین شهرستان رزن عزیمت کرد.

وی اضافه کرد: حدود یک کیلومتر از طی مسافت آمبولانس نگذشته بود که مجدد این فرد در تماس با 115 از انتقال این افراد با خودروی شخصی به مرکز درمانی اطلاع داده و عملیات لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن ادامه داد: این زوج پس از رسیدن به بیمارستان ولیعصر (عج) رزن جان خود را از دست داده بودند و تلاش های پزشکان نیز بی نتیجه ماند.

عباسی افزود: جسد این افراد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و علت تامه فوت توسط این نهاد مشخص می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان شبکه بهداشت و درمان گاز برنا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت
  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت