Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح شرایط این تیم و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از امیر قلعه نویی و دستیارانش که سال گذشته در ذوب آهن بودند و با نایب قهرمانی در لیگ زمینه ساز حضور این تیم در لیگ قهرمانان شدند، تشکر کرد.

قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان از آذری بابت صحبت هایش تشکر کرد و بدون آنکه از باشگاه استقلال اسمی بیاورد، از نحوه رفتار و برخورد این باشگاه گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه نویی نوشت: «زندگی همین است. ترک خانه ای به مقصد خانه دیگر. گاهی نامه ای از رفقا و هم محلی های سابق به دستت می رسد که حالت را خوب می کند و روزت را می سازد. سعید جان (سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن) حرف های تو دوست عزیزم برایم حکم همان نامه را داشت که در خانه تازه ام سپاهان به دستم رسیده و قدر دانسته شدن از سوی تو تنها بابت یک سال همکاری قطعا افتخار بزرگی است. کاش همه مدیران معرفت و مردانگی تو را داشتند. سعید جان جوانی و عمرم را پای سرپانگه داشتن خانه دیگری گذاشتم که اصلا پشیمان نیستم برای هرآنچه تقدیم اهل آن خانه کردم اما نه تنها نامه ای از آنهایی که خود را صاحب آن خانه می پندارند به دستم نرسید که از وقت بدرقه تا به امروز درگیر بی معرفتی ها و بی اخلاقی هایشان بوده ام. خدا تو را برای فوتبال ایران نگه دارد.»

کد خبر 4549623

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم فوتبال استقلال تهران سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود

نادیا زکالوند: تصور کنید خودتان را برای مصاحبه شغلی در شرکت بزرگ فناوری گوگل آماده می‌کنید و ساعت‌ها وقت برای مطالعه اختصاص می‌دهید اما موقع مصاحبه متوجه می‌شوید، فقط کافی بود خود را برای سوال‌های پیچیده درباره قهوه و قهوه‌خانه (کافی‌شاپ) آماده می‌کردید. در واقع کسی باور نمی‌کند این دو فضای کاملا متفاوت در یکدیگر ادغام شوند!

نوشیدنی‌های داغ کافئین‌دار و مراکز اطلاعات آنلاین هیچ شباهتی با هم ندارند، اما کارمند سابق گوگل می‌گوید، «مصاحبه‌کننده‌های این شرکت هنگام مصاحبه با متقاضیان شغل، عاشق مطرح کردن پرسش‌هایی درباره قهوه و قهوه‌خانه هستند.»

مثلا، یکی از کارمندان خانم این شرکت می‌گوید موقع مصاحبه از او معمایی درباره قهوه‌خانه پرسیده بودند. معما این بود، «قهوه‌خانه‌ای در سانفرانسیسکو وجود دارد و عرضه و تقاضای آن نامحدود است. به این معنا که قهوه این قهوه‌خانه هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و مشتریان هم دورادور قهوه‌خانه را گرفته‌اند. قهوه‌خانه تقریبا ۴۶ مترمربع فضا دارد. این قهوه‌خانه روزانه چند فنجان قهوه آماده می‌کند؟

افراد برای این سوال، پاسخ‌ها گوناگونی داده‌اند. یک نفر گفت، صفر-زیرا درباره کارکنان قهوه‌خانه صحبتی نشده بود.

دیگری گفت، اگر برای آماده کردن هر فنجان قهوه ۳۰ ثانیه وقت بدهیم، پس هر ساعت ۱۲۰ فنجان و در ۸ ساعت روز کاری ۹۶۰ فنجان می‌شود.

نفر دیگر هم گفت، «تعداد فنجان‌ها اهمیتی ندارد، عرضه و تقاضا همیشه برابر خواهند بود.»

چهارمی گفت، «سوال بیشتر درباره تهیه قهوه است و کاری به روش سرو آن ندارد. بنابراین نیازی به فنجان نیست.»

نفر پنجمی هم به‌ شوخی پاسخ داد: «نمی‌دانم. بد نیست، پاسخ آن را از موتور جستجوی گوگل بپرسیم.»

مصاحبه‌کننده‌های گوگل می‌گویند، این نوع سوال‌ها مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری متقاضیان شغل را بدون اینکه خودشان متوجه شوند، محک می‌زند.

منبع:

ladbible

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897280

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی