Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال رم به شایعات اخیر درباره تغییر تحولات قریب الوقوع در کادر فنی این تیم واکنش نشان داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو از انتشار شایعات مختلف درباره اخراج او به خاطر فراز و نشیب‌های اخیر تیم فوتبال رم و روی کار آمدن مائوریتزیو ساری به عنوان جانشین وی ابراز نارضایتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌فرانچسکو درباره شایعه‌ای که پیش از او سرمربی حال حاضر تیم فوتبال چلسی هم آن را قویاً تکذیب کرده بود، گفت: ساری؟ پراکندن چنین شایعاتی باعث ایجاد بی‌ثباتی در تیم ما می‌شود و هیچ منطق و مفهومی ندارد. برای من شایعاتی که درباره آمدن ساری وجود دارد بی‌اهمیت است. طرف حساب من مونچی (مدیر ورزشی باشگاه رم) است.

سرمربی تیم فوتبال رم سپس به تمجید از ستاره ایتالیایی جوان این تیم پرداخت و افزود: زانیولو به عنوان بازیکنی 19 ساله تا همین جا هم خیلی بازی کرده است. ما نمی‌توانیم از او انتظار داشته باشیم که در تمام بازی‌ها در بالاترین سطح حضور داشته باشد. نمی‌گویم که داوران مراقب او نیستند اما این صحت دارد که داوران به اندازه کافی با بازیکنانی که روی او خطا می‌کنند، قاطع برخورد نکرده‌اند. در برخی موارد لازم است بیشتر به نفع او سوت زده شود.

جدول رده‌بندی سری A

تیم فوتبال رم از ساعت 23:00 امشب (شنبه) به وقت تهران میهمان فروزینونه است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری آ آ اس رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری آ آ اس رم سری آ آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • (ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • واکنش دولت به درخواست ها برای تغییر تیم اقتصادی
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت