Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:46:04 GMT

پیام تسلیت سپاه در پی درگذشت آیت الله مومن

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۵۵۸

پیام تسلیت سپاه در پی درگذشت آیت الله مومن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی رحلت آیت الله محمد مومن عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پی رحلت عالم فرزانه و فقیه ژرف اندیش آیت الله محمد مومن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 رحلت جانکاه عالم فرزانه، فقیه عالیقدر و روحانی انقلابی و ژرف اندیش، حضرت آیت الله محمد مومن موجب تأثر و تألم آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تردیدی نیست کارنامه سراسر درخشان آن عالم فرزانه و فقیه پارسا و ساده زیست که در زمره مجاهدان و طلایه داران انقلاب اسلامی و مظهر تعهد، وفاداری و فداکاری در سنگر های ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و تربیت انسان‌های رسالت آشنا و زمان شناس در حوزه و دانشگاه محسوب می‌شود، برای همیشه الهام بخش و هدایتگر جامعه اسلامی به ویژه طلاب و دانشجویان انقلابی خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، بیت شریف و بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن عالم پرهیزگار و جلیل القدر رحمت واسعه الهی و برای فرزندان و یادگاران مکرم صبر و شکیبایی توام با پاداش خداوند مسئلت می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله مومن سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

این‌جانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
  • پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان