Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:29:27 GMT

فراخوان دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۶۲۴

فراخوان دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر منتشر شد

بوشهر- ایرنا- فراخوان سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر روز شنبه در بخش های مختلف منتشر شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت:سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر در بخش‌های داستان، شعر غیر کلاسیک و بخش ویژه است و آیین پایانی این جایزه همزمان با روز خلیج فارس در اردیبهشت‌ماه 98 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق سعیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد 20 اسفندماه جاری است که با توجه به مهلت اندک داوری و زمان برگزاری مراسم پایانی (10 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس) این تاریخ تمدید نمی شود.
وی اضافه کرد: جایزه ادبی بوشهر امسال در بخش داستان شامل داستان منتشرنشده، مجموعه‌ داستان چاپ ‌شده و رمان منتشر نشده و یا منتشر شده، بخش شعر غیرکلاسیک شامل شعر منتشر نشده یا مجموعه شعر منتشرشده و بخش ویژه نیز شامل آثاری که در فضای بومی بندر بوشهر و با موضوع خلیج فارس نوشته و یا سروده شده‌اند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: متقاضیان می‌توانند در همه بخش‌های جایزه ادبی بوشهر شرکت کنند.
سعیدی اظهار داشت: با توجه به برگزاری این رویداد در گستره ملی تلاش شده تا در انتخاب هیات داوران همه سلیقه‌ها در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد: از این‌رو، بخش داستان جایزه ادبی بوشهر را فرشته احمدی، محمدرضا صفدری، صمد طاهری، محمد کشاورز و حسن محمودی مورد بررسی و داوری قرار می دهند.
سعیدی افزود: داوران بخش شعر را نیز محمد آزرم، شمس آقاجانی، شاپور جورکش، عاطفه چهارمحالیان و عنایت سمعی تشکیل می دهند.
دبیر سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر افزود: متقاضیان شرکت در این رویداد ادبی می‌توانند تا بیستم اسفندماه آثار خود را به پست الکترونیکی دبیرخانه سومین جایزه ادبی بوشهر به نشانی Bushehrla1392@gmail.com یا به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به عنوان دبیرخانه سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر ارسال کنند.
آیین پایانی سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر دهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز خلیج فارس با حضور نویسندگان و شاعران مطرح کشوری در بوشهر برگزار می‌شود.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فراخوان جايزه ادبي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان

در آستانه تعطیلات عید پاک با فراخوان اتحادیه «وردی»، اعتصاب‌ها در خرده فروشی‌ها و عمده فروشی‌ها بسیاری مناطق آلمان را فرا می‌گیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه فرانکفورتر روند شای" آلمان، در هفته قبل از عید پاک، اتحادیه «وردی» آلمان از کارکنان خرده‌فروشی و عمده‌فروشی ها خواست تا دست به اعتصاب‌های هشداردهنده بزنند. به گفته وردی، سوپرمارکت های زنجیره ای لیدل و کافلند در روز پنجشنبه بزرگ هدف این اعتصاب ها قرار خواهند گرفت.

سخنگوی وردی اعلام کرد که اعتصاباتی در صدها شرکت در گروه شوارتز اعلام شده است که شامل لیدل و کافلند نیز می شود. نه تنها شعب و انبارها می توانند تحت تأثیر قرار گیرند، بلکه سایر شرکت های خرده فروشی نیز ممکن است این اعتصابات هشدار دهنده را تجربه کنند.

با این حال کارفرمایان تلاش می کنند تا نگرانی ها را برطرف کنند. استیون هارک، مدیر چانه زنی دسته جمعی انجمن تجارت آلمان (HDE)، تصور نمی کند که این اعتصابات تأثیر قابل توجهی بر مشتریان داشته باشد. هارک گفت: "شرکت های تجاری در چند ماه گذشته ثابت کرده اند که می توانند به خوبی با اعتصابات مقابله کنند." او تاکید کرد که این صنعت به خوبی برای تجارت عید پاک آماده شده است و قبلاً در دوره کریسمس نشان داده بود که می تواند با این اعتصاب ها کنار بیاید.

پنجشنبه قبل از تعطیلات آخر هفته طولانی عید پاک یک روز فروش مهم برای خرده فروشان در آلمان است. HDE بر اساس نظرسنجی نمایندگی از بین حدود 1000 مصرف کننده، انتظار فروش 2.2 میلیارد یورویی برای کل تجارت عید پاک دارد.

مذاکرات و چانه زنی جمعی برای حدود پنج میلیون کارگر خرده فروشی در آلمان ماه هاست که راکد مانده است. با وجود اعتصابات هشدار دهنده متعدد، این بن بست ایجاد شده قابل حل نبود. وردی، از جمله، حداقل 2.50 یورو بیشتر در ساعت در خرده فروشی ها در تمام مناطق و یک دوره یک ساله را می خواهد.

اخیرا موج اعتصاب ها و اعتراض ها در بخش های مختلف آلمان اختلالات زیادی را در این کشور ایجاد کرده به گونه ای که برخی کارشناسان سال جاری را سال اعتصاب ها در این کشور نامیده‌اند.

این اعتصاب ها در بخش های مختلف حمل و نقل عمومی، پزشکی، کارکنان شرکت های هواپیمایی و بخش های دیگر به صور مکرر برگزار می شود.

جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانیاعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی پایه‌گذاری می‌شود
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد