Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:56:40 GMT

جشن تکلیف ۸۰۰ دانش آموز در شهرکرد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۶۶۰

جشن تکلیف ۸۰۰ دانش آموز در شهرکرد برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد از برگزاری جشن تکلیف ۸۰۰ دانش آموز این ناحیه خبر داد و گفت: در این مراسم مهارت های اخلاقی و معنوی و شرایط سن تکلیف برای دانش آموزان تشریح می شود.

«پروانه ارزانش» امروز (شنبه ۲ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مراسم جشن تکلیف دانش آموزان ناحیه دو آموزش و پرورش شهرکرد ۶ اسفند ماه جاری در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرکرد بابیان اینکه سن تکلیف از اهمیت بسزایی در دین اسلام برخوردار است افزود: معلمان باید با تکنیک های ویژه دانش آموزان را برای ایجاد تغییرات روحی و جسمی در سن تکلیف آماده کنند.

 

وی بابیان اینکه در جشن تکلیف دانش آموزان ناحیه ۲ شهرکرد مفاهیم دینی غیر مستقیم با برنامه های متنوعی از جمله بازی، مسابقه، قصه گویی و عروسک گردانی به دانش آموزان آموزش داده می شود اظهار کرد: قصه ها و بازی ها امروزه تأثیر بسیاری بر دانش آموزان دارند.

 

ارزانش خاطرنشان کرد: اگر مفاهیم دینی مستقیم به دانش آموزان آموزش داده شود باعث دلزدگی و بی اهمیتی آنها نسبت به موضوع می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مومن جشنواره قرآنی حادثه تروریستی زاهدان اصفهان مجلس کرمان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان بیانیه گام دوم انقلاب آذربایجان غربی مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر جشن تکلیف آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ خان‌محمدی گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جشن تکلیف، عبادت و بندگی یک هزار دانش‌آموز پسر البرزی امروز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در مصلی کرج برگزار شد.   وی افزود: جشن تکلیف آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی است. آیین جشن تکلیف رویدادی مذهبی است، بنابراین ضروری بود به‌گونه‌ای برگزار شود که سالروز مکلف شدن و مشرف شدن دانش‌آموز به بارگاه حق‌تعالی همواره در ذهن او ماندگار شود.   این مسئول بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و متمرکز برای دانش‌آموزان مکلف تأکید کرد و گفت: بهره‌مندی از تشکل‌های دانش‌آموزی در این برنامه، به کیفیت آن کمک کرد.   خان‌محمدی با اشاره به اینکه اولین چیزی که به انسان مکلف واجب می‌شود، نماز است، بیان کرد: نماز برکات فراوانی دارد و از طریق آن مشکلات انسان برطرف می‌شود که دانش‌آموزان باید به ادای نماز اول وقت که بسیار به آن تأکید شده توجه ویژه داشته باشند و غفلت نورزند.

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد