Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تحقق توازن عرضه و تقاضای نیروی انسانی شهرداری تهران با راه اندازی سامانه بازار کار داخلی خبر داد و گفت: این سامانه این امکان را فراهم می کند تا نیروها درون مجموعه شهرداری تهران در بخشی که مورد علاقه خودشان است با توجه به نیاز بخش های مختلف مشغول به کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شیخ افزود: برابر برنامه سوم سالانه ۶ درصد کارکنان مازاد در درون ساختار تشکیلاتی باید کاهش پیدا کند و در ازای این کاهش نیروهای مازاد می‌توانیم ۱۵ درصد نیروی نخبه جدید متناسب نیازهای سازمان جذب داشته باشیم. در حقیقت به ازای هر شش نفر که از نیروهای مازاد کاهش پیدا می‌کنند می‌توانیم یک نفر جذب نیرو کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اضافه کرد: همه کسانی که واجد شرایط برای جذب باشد اطلاعاتشان در بانک اطلاعاتی شهرداری تهران ثبت شده است و در حقیقت برخلاف گذشته دیگر واحدها برای جذب نیروی اسم معرفی نمی‌کنند بلکه آن‌ها نیازهایشان را اعلام می‌کند و براساس تجربه و نیاز اعلام شده ما به سراغ بانک اطلاعاتی می‌رویم و کاندیداهای مورد نظر را پیدا می‌کنم. در مرحله بعد با برگزاری آزمون فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

وی تاکید کرد: ما در شهرداری تهران رویکرد متفاوتی داریم. در دوران مدیریت شهری جدید راه اندازی سامانه بازار کار داخلی شهرداری تهران - که عرضه و تقاضای نیروی انسانی را متوازن می‌کند- محقق شد. این سامانه برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم می‌کند افرادی که دوست دارند در مجموعه شهرداری تهران در بخش دیگری به جز محل کار فعلی خود کار کنند در این سامانه اطلاعات خود را عرضه می‌کنند و با توجه به اعلام نیاز سازمان‌ها برای جذب نیرو می‌تواند از طریق این سامانه در بخش مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه‌های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش‌هایی از استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در سطح استان فعال خواهد بود و به موجب آن شاهد رگبار باران و رعد و تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: منطقه اثر این سامانه شهرهای بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، میناب و قشم خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها، جاری شدن روان‌آب، خسارت به سازه‌های موقت به دلیل تند باد لحظه‌ای، اختلال در ناوگان حمل و نقل، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت در مناطق ساحلی به دلیل وقوع تند باد لحظه‌ای خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به بالا بودن آب رودخانه‌ها با تاکید بر بشاگرد و حاجی آباد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب و از فعالیت‌های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود همچنین باید از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها اطمینان حاصل کرده و تمهیدات لازم در مناطق ساحلی با توجه به وقوع تند باد لحظه‌ای و احتمال خسارت اندیشیده شود.

کد خبر 6086150

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند