Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:18:38 GMT

عناوین هفته بزرگداشت مقام زن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۶۸۷

عناوین هفته بزرگداشت مقام زن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرین دخت فرهادی اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سالجاری از روز شنبه ۴ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا جمعه ۱۰ اسفند ماه ادامه می‌یابد.

فرهادی ادامه داد: ایام این هفته به ترتیب با عناوین؛ شنبه ۴ اسفند روز «زن، اندیشه، خودباوری»، یکشنبه ۵ اسفند روز «زن، امنیت اجتماعی، مسئولیت پذیری»، دوشنبه ۶ اسفند روز «زن، نقش آفرینی چندگانه، تعادل کار، زندگی و خانواده»، سه شنبه ۷ اسفند روز «زن، معنویت، سیره فاطمی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی»، چهارشنبه ۸ اسفند روز «زن، کارآفرینی، تاب آوری، اقتصاد ملی»، پنجشنبه ۹ اسفند روز «زن، اصلاح الگوی مصرف، شکوفایی اقتصاد خانواده» و جمعه ۱۰ اسفند روز «زن، عدالت، مشارکت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی» نامگذاری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4549592 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه روز زن سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: استقبال بینظیر مردم ایران در اجتماع بزرگ دف نوازان در روستای تاریخی پالنگان زمینه قرار گرفتن این روستا را در یونسکو به عنوان روستای جهانی گردشگری فراهم کرد.
اسعد فرهادی افزود: آنچه که ما در طول برگزاری این برنامه شاهد بودیم نمونه‌ای کامل از همدلی، مهمان نوازی مردمان شریف، ساعی و تلاشگر پالنگان بود که برای توسعه این دیار تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: باشکوه بودن این رویداد در پالنگان موجب شد هر ساله در جمعه آخر فروردین ماه جشن دف نوازی برگزار شود و تلاش خواهیم کرد در سنوات آتی با تقویت نقاط قوت و رفع نقاظ ضعف و فراهم سازی کامل زیرساخت‌ها و امکانات در جذب این حجم عظیم مخاطب این رویداد را به عنوان یک رویداد جهانی به نام پالنگان ثبت کنیم.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: حضور نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر و حتی بیشترمردم از سراسر کشور در یک روستا با جغرافیای مختص و خاص بدون کوچکترین اتفاقی ، نمونه‌ای بسیار ارزشمند از سطح بالای فرهنگ گردشگری این دیار بود.
فرهادی  افزود: براین باوریم آنچه که این سختی‌ها را برای مهمانان داخل استان و خارج از استان شیرین خواهد کرد خاطرات شیرینی است که از همدلی و همراهی تمامی اقوام در پالنگان به ثبت رسید خواهد بود. 
فرهادی  از صبر و حوصله مردم منطقه، مهمانان، هنرمندان، مدیران، کارمندان و کارشناسان سطح استان درگیر در خلق این رویداد کم نظیر رزشمند تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • چند سوال جدی در برابر طرح «تعطیلی پنجشنبه ها»
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری
  • خودتحریمی با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • بستر مردمی تکریم منزلت معلم باید فراهم شود