Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و هشتمین گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بیست و هشتمین گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار روز دوشنبه هفته جاری توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی که با حضور اساتید و هنرمندان موسیقی عاشقی برگزار می‌شود، از هنرمند پیشکسوت موسیقی عاشقی، استاد عاشیق یداله عیوض پور نیز تجلیل می‌شود.

موسیقی عاشیق‌ها امشب در برج میلاداردبیل از 150 عاشیق کشوری و بین‌المللی میزبانی می‌کندارومیه|موسیقی عاشیقی زبان گویای فرهنگ و ادبیات مردم آذربایجان استبرگزاری جشن اکمال دین نبوی در امامزادگان آذربایجان شرقی/ برگزاری نخستین جشنواره استانی موسیقی «عاشیقلار» در تبریز

اشاعه ارزش‌های دینی و انقلابی در قالب موسیقی، صیانت از موسیقی‌های اصیل و ارزشی در حوزه فولکلور و موسیقی ملی ایران، تلاش در تثبیت جایگاه موسیقی‌های فاخر و معرفی این هنر و فرهنگ ارزشمند و اصیل ایرانی در میان خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان جامعه و تعامل با هنرمندان موسیقی استان‌های همجوار و کشورهای همسایه از اهداف اصلی حوزه هنری آذربایجان شرقی در اجرای برنامه‌های موسیقی است.

به گزارش تسنیم، این گردهمایی روز دوشنبه (6 اسفندماه) ساعت 18:30 در فرهنگسرای الغدیر واقع در تبریز، بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، به ۴ مؤلفه مورد تاکید رهبر انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: همچون دور اول انتخابات، در دور دوم نیز ۴ مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در دستور کار قرار مجریان گیرد.

وی تاکید کرد: هر یک از مجریان انتخابات در حوزه کاری خودش برای مشارکت حداکثری تلاش نماید تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو، آذرشهر، شبستر و میانه آمادگی کامل وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: صیانت از آرای مردمی و حفظ سلامت انتخابات به عنوان یک حق الناس برای ستاد انتخابات استان است.

وی خطاب به اعضای کمیته فناوری اطلاعات، گفت: مرحله دوم انتخابات نیز همچون مرحله اول با جدیت کامل پیش برود.

فرهاد شیدایی، مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: در مرحله اول انتخابات، ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رأی در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رأی کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری مستقل استان و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین، کار انتخابات و انتخاب نامزدها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

کد خبر 6085508

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی