Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:29:26 GMT

بهزیستی قزوین به 73 نامه از سامانه سامد رسیدگی کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۷۹۵

بهزیستی قزوین به 73 نامه از سامانه سامد رسیدگی کرد

علیرضا وارثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دفتر با هدف سازماندهی و برنامه ریزی وظایف پذیرش و ترخیص مددجویان، تشکیل پرونده اولیه، هماهنگی و همکاری با معاونت های تخصصی، ‌هدایت و ارجاع جامعه هدف، نظارت و بازدید از مراکز شبانه روزی، ساماندهی امور انتقال پرونده ها، هماهنگی ملاقات مددجویان با مدیر کل و همچنین ادغام وظایف با واحد ارتباطات مردمی استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین رسیدگی به درخواست های غیرحضوری مراجعه کنندگان در سامانه سامد بر اساس گزارش های تخصصی و به روز مددکاران جزو وظایف اصلی این دفتر است.
وارثی در خصوص نحوه دریافت و دسترسی به خدمات این اداره گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) یکی از راه های دسترسی به خدمات سازمان است که ارتباط با آن از طریق سامانه تلفنی 111 محقق می شود.
وی گفت:میز خدمت حضوری و الکترونیکی یکی دیگر از راه های دسترسی گروه های هدف بهزیستی است و مراجعه کنندگان می توانند برای دریافت خدمات درخواست خود را به میز خدمت مستقر در ادارات بهزیستی شهرستان ارایه کنند.
وارثی افزود: همچنین میز خدمت الکترونیکی برای نظام مند کردن پاسخگویی، تکریم مراجعه کنندگان و افزایش رضایت مندی مردم راه اندازی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net از خدمات سازمان استفاده کنند.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 370 نامه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 146 نامه از سوی دفتر مقام معظم رهبری و 73 نامه از سوی سامانه سامد به بهزیستی استان ارسال شده و 612 مورد ملاقات عمومی در این اداره برگزار شده است.
7388* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بهزیستی جامعه دفتر مقام معظم رهبری شبانه روزی نمایندگان مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی