Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:04:46 GMT

536 راس دام قاچاق در ماهیدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۸۰۰

536 راس دام قاچاق در ماهیدشت کشف شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد دام قاچاق طی 24 ساعت اخیر و در 2 عملیات جداگانه کشف شد.
وی ادامه داد: در ماموریت نخست، ماموران پلیس شهر ماهیدشت پس از اطلاع از اینکه عده ای قاچاقچی در حال انتقال و جابه جایی تعداد زیادی دام قاچاق هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی، چهار دستگاه کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن ها شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 524 راس دام قاچاق شامل 516 راس گوسفند و هشت راس بره که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 13 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
وی از دستگیری چهار متهم در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال دام های قاچاق به نقاط مرزی و سپس خروج آن ها از کشور را داشتند.

**کشف 12راس گاو و گوساله قاچاق
سردار امان اللهی در ادامه و با اشاره به ماموریت دوم پلیس شهر ماهیدشت، گفت: ماموران در حال گشت زنی بودند که به یک کامیون حامل چندین راس گاو و گوساله مشکوک شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون، 10 راس گاو و 2 راس گوساله قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
وی همچنین با اشاره به دستگیری راننده کامیون، از معرفی وی و چهار قاچاقچی دیگر به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به عنوان یکی از عوامل برهم زننده نظم اقتصادی را از جمله ماموریت های همیشگی پلیس کرمانشاه برشمرد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 رئیس پلیس فرمانده انتظامی استان قاچاق ماموران پلیس راس 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان