Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران درباره این نمایشگاه، گفت: به نظر من این نمایشگاه که از سوی جوانان و متخصصین داخلی راه اندازی شده است در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان «گام دوم انقلاب» تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وقتی که رهبری انقلاب از ظرفیت و توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم صحبت می‌کنند نشان از احاطه ایشان از جزئیات دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بازدید از این نمایشگاه و غرفه‌های متعددی که اینجا حضور دارند، شاهد بودیم که عمده نفرات از جوانان هستند و حتی کمتر فرد میانسالی را می‌توان در این نمایشگاه شاهد بود.

غیب پرور تصریح کرد: خیلی متاسف هستم که سیستم‌های اقتصادی کشور که بعضاً دولتی هم هستند بهای چندانی به اقدامات خوب جوانان ما نمی‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان ما دستگاه کشنده هواپیما را با همان استانداردهای به روز تولید کرده‌اند که در این نمایشگاه به نمایش در آمد و شاهدیم که قیمت این دستگاه را از ۸۰۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش می‌دهد. این ‌نمایشگاه‌ها برای معرفی بهتر محصولات تولید شده جامعه هستند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: جوانان رئیس سازمان بسیج مستضعفین نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  شعبانی درنخستین کارگروه اقتصادی اشتغال وسرمایه گزاری استان در سال جدید افزود: برای سال جدید هم ایجاد ۱۷ هزار و ۶۶۹ شغل مدنظر است که بیش از ۷۵۰۰ شغل به فارغ التحصیلان اختصاص دارد.


 شانیان مدیرکل صنعت معدن وتجارت نیز اعلام کرد: ۳۰۰ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که ۱۳۰ پروانه بهره برداری امسال صادر می شود واین طرح‌ها افتتاح ودر مدار تولید وخدمات قرار خواهند گرفت.


مدیرکل جهاد کشاورزی استان هم گفت: بنا داریم میزان تولیدات حوزه کشاورزی را از حدود ۴ ونیم میلیون تن به ۵ میلیون تن در سال جاری برسانیم.


 بهراملو با اعلام حمایت قاطع از طرح هر روستا یک دامداری افزود: برای توسعه مشاغل روستایی وخانگی برای هر روستا یک میلیارد تومان اعتبار مد نظر قرار گرفته  است وعلاوه براین ۶۳ طرح مربوط به باغبانی وشیلات داریم که با ۸۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال ۹۲۶۲ نفر را رقم خواهد زد.


در ادامه کار گروه اقتصادی اشتغال وسرمایه گزاری مدیرکل میراث فرهنگی اعلام کرد: با سرمایه گزاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی عمدتا بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم میشود و در بخش گردشگری ۵۰۰ اتاق و ۱۸۰۰ تخت به مجموعه پذیرایی وگردشگری استان افزوده میشود.

همچنین در این کار گروه اعلام شد مجوز ایجاد دو شهر ک صنعتی صنفی به مساحت ۲۸۰ هکتار با زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان به شهرک‌ها ونواحی صنعتی اضافه شده است.


 حسینی معاون اقتصادی استان استاندار هم از معرفی سامانه‌ای برای جذب سرمایه گزاران خرد وکلان خبر داد وگفت: بزودی قرارداداحداث کارخانه مدیریت پسماند شهر همدان با یک سرمایه گزار آلمانی - ایرانی به ارزش ۸۰ میلیون یورو منعقد میشود.


در پایان کارگروه اقتصادی اشتغال وسرمایه گزاری؛ استاندار با تاکید مجدد بر حمایت از تولید وتولید کنندگان گفت سال گذشته ۹ هزار نفر به بیمه شدگان اجباری اضافه شده که نشان میدهد دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش یافته اند.


 قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه‌های مختلف هست، اما بنا داریم درسال جهش تولید آنها را برطرف کنیم گفت: با تمام وجود مشارکت مردمی را برای جهش تولید استقبال میکنیم.


استاندار همچنین گفت: بیش از ۴۵ درصد تسهیلات اشتغالزایی در اختیار فارغ التحصیلان قرار می گیرد وسال جدید سال حمایت ویژه از فارغ التحصیلان وتحصیل کرده هاست.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • آینده درخشان کشور درگرو نقش‌آفرینی جوانان است
  • حمایت های ادامه دار از دفاع مشروعِ موشکی و پهپادی سپاه /اقدامات تروریستی اسرائیل با پاسخ سخت تری روبرو خواهد شد