Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در آخرین روزهای تمرین پروژه «هفت شهر عشق» به گروه خوانندگان این اثر پرحاشیه پیوست.

این اثر نمایشی-موسیقایی، ابتدا روز هفتم اسفندماه با برگزاری یک مراسم ویژه در هتل اسپیناس روی صحنه می‌رود و پس از آن نیز روز هشتم اسفند ماه اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

محمد معتمدی و روزبه نعمت‌الهی خوانندگان این پروژه هستند و محمدرضا عقیلی نیز سرپرستی ارکستر بزرگ این اجرا را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ژاله صامتی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازیگران «هفت شهر عشق» به کارگردانی محمد حاتمی خواهند بود.

این در حالی است که محمدامیریاراحمدی نویسنده، یاسر خاسب طراح حرکت فرم، نوید فرح مرزی طراح گریم، اصغر نژادایمانی طراح لباس، داریوش پیرو طراح صحنه و رضا کفایتی از دیگر عوامل این برنامه هستند.

بازیگران جدیدی نیز در هفته گذشته علاوه بر این هنرمندان در تمرینات این اجرا حضور داشته‌اند که اسامی آنها پیش از آغاز اجرای رسمی منتشر خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی موسیقی شقایق فراهانی سیما تیرانداز محمد معتمدی نسیم ادبی هفت شهر عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفاء وی حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز(چهارشنبه)طی حکمی پژمان معتمدی را بعنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است؛
نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی،به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال،در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا(ع)و با به ه گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.

لازم به ذکر است،پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است،که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌نماید که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی،مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

کد خبر 6081010

دیگر خبرها

  • ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید