Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ری گفت: ' کمیل نور محمدی' نماینده کشتی شهرری در مسابقات گزینشی انتخابی تیم ملی ساحلی در آبادان مقام سوم را کسب کرد و به تیم ملی راه یافت.

مهدی صداقت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان یادواره شهدای سپاه پاسداران در حادثه تروریستی اهواز با حضور 43 کشتی گیر در قالب 12 تیم روز جمعه در زمین شهدای نفت آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این مسابقات در چهار وزن 70، 80، 90 و مثبت 90 کیلوگرم برگزار شد و کمیل نورمحمدی کشتی گیر اهل شهرری ضمن کسب مقام سوم این رقابت ها به تیم ملی کشتی ساحلی نیز راه یافت.
صداقت افزود: علی شاه ملکی و میلاد مهدی زاده دیگر کشتی گیران اعزامی به این رقابت ها بودند که از کسب مدال بازماندند.
رقابت های گزینشی کشتی ساحلی اردیبهشت ماه در پرتغال برگزار می شود.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است و این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ تیم صعودکننده به جام جهانی۲۰۲۴

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر: 1228413 برچسب‌ها جام جهانی

دیگر خبرها

  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد