Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه‌ای برای آژانس‌ها و وانت‌بار‌ها خبر داد و گفت: این تخفیف در حلقه دوم (طرح زوج و فرد) نیز بدون وجود سقف سهمیه منوط به ارائه "سندسفر" و "باربرگ" لحاظ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار افندی زاده در مورد سهمیه طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس‌ها و وانت‌بارها، اظهار کرد: امسال برای طرح ترافیک آژانس‌ها در سقف سهمیه ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شده است و در صورت داشتن "سند سفر" این تخفیف به ۷۰ درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در مورد وانت‌بار‌ها نیز همین تخفیف لحاظ شده است و اگر خودرویی دارای باربرگ یا سند حمل جابجایی باشد، این تخفیف به ۷۰ درصد می‌رسد، یعنی ضرایب ۰.۵ به ۰.۳ کاهش خواهد یافت.   قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک در مورد محدوده حلقه دوم توضیح داد: همین تخفیف برای آژانس‌ها و وانت‌بار‌ها در مورد حلقه دوم نیز لحاظ شده است، تنها تفاوت آن با طرح ترافیک این است که در محدوده حلقه دوم سقف سهمیه وجود ندارد.   وی خاطرنشان کرد: مشکلات طرح ترافیک سال ۹۷ رفع شده و سیستم یکپارچه‌ای برای محدوده طرح ترافیک و حلقه دوم ایجاد خواهد شد. همچنین مطالعات و بررسی‌های مناسبی برای طرح ترافیک و حلقه دوم در سال ۹۸ صورت گرفته و می‌تواند طرح خوبی اجرا شود.   افندی‌زاده با اشاره به اینکه شورای حمل و نقل ترافیک ۳ ماه فرجه برای اجرای طرح حلقه دوم در نظر گرفته است تا مردم به خوبی با آن آشنا شوند، گفت: هر خودرو برای ورود به حلقه دوم در هر فصل می‌تواند ۲۰ روز به صورت رایگان و بدون لحاظ پلاک در محدوده حضور داشته باشد و برای تردد بیشتر در این محدوده عوارض پرداخت کند.   وی در مورد خودرو‌های پلاک شهرستان نیز توضیح داد: روز‌های مجاز برای ورود پلاک شهرستان به حلقه دوم در هر فصل ۱۵ روز و منوط به ثبت نام در سامانه تهران من است.   قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک با اشاره به اینکه سقف سهمیه در هیچ یک از روز‌های ۹۷ پر نشد، گفت: برهمین اساس سقف سهمیه طرح ترافیک در سال ۹۸ تغییر نخواهد کرد.   به گفته وی سهمیه‌های مربوط به جانبازان، خبرنگاران و سایر موارد بدون تغییر اعمال خواهد شد.   افندی زاده خاطرنشان کرد: زمان پیک اول ترافیک نیز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح و پیک دوم از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نظر گرفته شده است. در روز پنجشنبه نیز طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای سخنان آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا را مبنی بر این که این جنبش مسئول عدم دستیابی به آتش بس در نوار غزه است محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: درخواست‌های جنبش حماس و مقاومت فلسطین از روز نخست مشخص بوده و هست. سخنان بلینکن هیچ ارتباط با واقعیت ندارد.

جنبش حماس تاکید کرد: ما بارها از خود انعطاف به خرج دادیم و سخنان بلینکن با این واقعیت در تضاد است.

در این بیانیه تصریح شده است: درخواست‌های جنبش حماس و مقاومت همان درخواست‌هایی است که طی ماه مارس گذشته ارائه شد و از سوی میانجی گران مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما خواهان آتش بس دائمی، عقب نشینی عناصر اشغالگر، بازگشت آوارگان، آغاز بازسازی منطقه‌های ویران شده و افزایش امدادرسانی در نوار غزه هستیم.

جنبش حماس همچنین تاکید کرد: انعطاف حماس با قلدری‌های نتانیاهو و کابینه وی رو به رو شد. آنها برای طولانی‌تر کردن زمان جنگ علیه نوار غزه در مسیر آتش بس مانع تراشی می‌کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا مدعی شده بود جنبش حماس درخواست‌های خود را در جریان مذاکرات تغییر داده است.

کد خبر 6086205

دیگر خبرها

  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان