Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تصاویری می بینیم از رویدادهای روز و جاذبه های اقلیمی و تاریخی از لنز دورین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، از رزمایش بزرگ دریایی«ولایت ۹۷» تا کاشت ۴٠ اصله درخت چنار در بلندترین خیابان مشجر کشور بخشی از عکس های نوبت عکس امروز شنبه، 4 اسفند 97 است.    ابهت ناوگان دریایی ایران در رزمایش «ولایت ۹۷» رزمایش بزرگ دریایی«ولایت ۹۷» سفر وزرای صنعت, نیرو و اطلاعات به لامرد- فارس خود نمایی ابرها در دل کویر عبور ابرها بر فراز کویر رقابت تیم‌های ملی بسکتبال ایران و ژاپن، انتخابی جام جهانی 2019 اتحاد تیم ملی بسکتبال ایران قبل از دیدار با ژاپن یادواره سرداران و 1747 شهید شهرستان بابل یادواره سرداران و 1747 شهید بابل پیکر آیت الله مومن وداع با پیکر آیت الله مومن-قم کلاهی از جنس پوست خرگوش مسابقات کشوری موتورکراس« جام شهدای البرز» پرش موتورکراس تاخت آبخاکی تکاوران نداجا در سواحل مکران تکاوران نیروی دریایی ایران در سواحل مکران پخت و پز در جشنواره ملی اقوام جشنواره ملی اقوام کاشت ۴٠ اصله درخت چنار در خیابان ولی عصر تهران کاشت ۴٠ اصله درخت چنار  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس عکس خبری رزمایش کاشت درخت چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر