Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:38:16 GMT

536 راس دام قاچاق در ماهيدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۲۳۲

536 راس دام قاچاق در ماهيدشت کشف شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي استان کرمانشاه، از کشف 536 راس دام قاچاق در شهر ماهيدشت از توابع شهرستان کرمانشاه به ارزش 18 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار «منوچهر امان اللهي» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين تعداد دام قاچاق طي 24 ساعت اخير و در 2 عمليات جداگانه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در ماموريت نخست، ماموران پليس شهر ماهيدشت پس از اطلاع از اينکه عده اي قاچاقچي در حال انتقال و جابه جايي تعداد زيادي دام قاچاق هستند، رسيدگي به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سردار امان اللهي خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب مجوز قضائي، چهار دستگاه کاميون حامل دام قاچاق را شناسايي و در عملياتي ضربتي موفق به توقيف آن ها شدند.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه يادآوري کرد: در بازرسي از خودروهاي قاچاقچيان، 524 راس دام قاچاق شامل 516 راس گوسفند و هشت راس بره که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 13 ميليارد ريال مي رسيد، کشف شد.
وي از دستگيري چهار متهم در اين رابطه خبر داد و گفت: اين افراد قصد انتقال دام هاي قاچاق به نقاط مرزي و سپس خروج آن ها از کشور را داشتند.
**کشف 12راس گاو و گوساله قاچاق
سردار امان اللهي در ادامه و با اشاره به ماموريت دوم پليس شهر ماهيدشت، گفت: ماموران در حال گشت زني بودند که به يک کاميون حامل چندين راس گاو و گوساله مشکوک شده و پس از مدتي تعقيب و گريز آن را متوقف کردند.
رئيس پليس استان کرمانشاه تصريح کرد: در بازرسي از اين کاميون، 10 راس گاو و 2 راس گوساله قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج ميليارد ريال مي رسيد، کشف شد.
وي همچنين با اشاره به دستگيري راننده کاميون، از معرفي وي و چهار قاچاقچي ديگر به دستگاه قضائي براي سير مراحل قانوني و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهي در پايان مبارزه با پديده قاچاق به عنوان يکي از عوامل برهم زننده نظم اقتصادي را از جمله ماموريت هاي هميشگي پليس کرمانشاه برشمرد.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد