Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف ۱۵۰ قطعه پرنده زینتی توسط مرزبانان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: ماموران هنگ مرزی خرمشهر در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی دقیق موضوع، شناسایی و دستگیری قاچاقچی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با اعزام به محل در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری قاچاقچی و کشف ۱۵۰ قطعه پرنده زینتی از نوع" مرغ عشق" شدند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان داشت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری بایستی از طریق مبادی قانونی انجام گیرد، چرا که قاچاق در این زمینه علاوه بر تخریب محیط زیست، می‌تواند اثرات نامطلوبی در سلامت سایر گونه‌ها و حتی انسان داشته باشد.

این مقام ارشد مرزبانی تصریح کرد: در نیمه دوم سال جاری بیش از ۸ هزار پرنده زینتی کمیاب از نوع بلبل خرمایی، طوطی، کاسکو و مرغ عشق توسط مرزبانان خوزستان کشف و به آغوش زیست بوم خوزستان بازگشتند.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را قریب به ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که به همراه متهم مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرزبانی خوزستان عبدالله میزان غافلگیرانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزرعه پرورش مار پیتون؛ لحظه برداشت ۵۸ تخم یک مار پیتون کمیاب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدال کفتار و مار پیتون بر سر یک بچه ایمپالای نگون بخت (فیلم) مزرعه پرورش مار؛ فرآیند جوجه کشی تخم مار پیتون (فیلم) بزرگترین مار پیتون برمه‌ای جهان در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با پرنده فروشان دوره گرد در بافق
  • مدیرعامل انجمن حفاظت پرندگان آوای بوم: آسیب فیلمبرداری پهپادی از پرندگان جدی است
  • آسیب فیلمبرداری پهپادی از پرندگان جدی است
  • خطر فیلمبرداری پهپادی از پرندگان جدی است
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • مزرعه پرورش مار پیتون؛ لحظه برداشت ۵۸ تخم یک مار پیتون کمیاب (فیلم)
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج