Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با صدور حکمی دبیر هنری و تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی را منصوب کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حکمی احمد صدری را به عنوان دبیر هنری و تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده: امیدوارم پلی بک برای همیشه از بین برود/ معرفی برگزیدگان آواها و نواهای رضوی

 

در متن این حکم اینگونه آمده است:

«نظر به تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر تخصصی و هنری چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی» از مجموعه برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) منصوب می شوید. شایسته است نسبت به برنامه ریزی؛ هماهنگی های لازم؛ تشکیل جلسات مستمر و دعوت از هنرمندان شاخص در راستای برگزاری مطلوب این رویداد فرهنگی اقدام فرمایید. سعادت و سربلندی شما را در خدمت به ساحت نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

احمد صدری همزمان با دبیری هنری جشنواره آواها و نواهای رضوی، دبیری جشنواره موسیقی نواحی را نیز عهده دار است. وی دارای کارشناس ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی و دارای نشان درجه یک هنری (معادل دکترا) از شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

از دیگر سوابق اجرایی دبیر تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی می‌توان به: مسئول اجرایی و دبیر علمی بخش موسیقی همایش بین‌المللی حکمت و فلسفه هنر، مسئول بخش موسیقی و عضو هیئت علمی همایش‌های بین‌المللی؛ معنای زیبایی، کمال‌الدین بهزاد، سلطان محمد، طبیعت در هنر شرق و همایش‌های تخصصی موسیقی؛ صفی‌الدین ارموی، عبدالقادر مراغه‌ای، قطب‌الدین شیرازی، فارابی، قائم‌مقام و دبیر چهارمین و پنجمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ، قائم‌مقام سیزدهمین و چهاردهمین جشنواره موسیقی ذکر و ذاکرین، عضو شورای ارزشیابی کمیته ساز سازی هنرهای سنتی میراث فرهنگی کل کشور، قائم‌مقام وعضوشورای سیاستگذاری و داور نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دبیر علمی جشنواره آواها و نواهای رضوی، قائم‌مقام انجمن موسیقی تهران و ... میباشد.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳