Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:33:37 GMT

توصیه‌های گورکوف به طارمی برای بقا در قطر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۵۱۳

توصیه‌های گورکوف به طارمی برای بقا در قطر

تنها پیروزی مقابل الدحیل و موفقیت در لیگ ستارگان قطر می تواند گورکوف سرمربی الغرافه را در این تیم ماندگار کند.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در چارچوب هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر دو تیم الدحیل و الغرافه به مصاف هم خواهند رفت. زردپوشان شهر دوحه که با شکست عجیب مقابل ذوب آهن از لیگ قهرمانان حذف شدند، اکنون شرایط بسیار سختی را دارند و روز گذشته هم آخرین تمرین خود پیش از بازی حساس مقابل الدحیل را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستین گورکوف در این تمرین به مدافعان هشدار داد که هر اشتباه کوچکی می تواند منجر به گلزنی حریف شود.

 

او همچنین با اتخاذ سیستمی قصد دارد تا برتری در میانه میدان را به نفع خود و تیمش کند و به همین منظور به احتمال زیاد از 4 یا 5 هافبک در خط میانی استفاده خواهد کرد. گورکوف همچنین به مهدی طارمی و دیگر مهاجمان تیمش دستور العمل هایی برای بهبود عملکرد خود داد. ولادیمیر وایس و طارمی دو خارجی تیم الغرافه در خط حمله در صورتی که نتوانند در ادامه فصل بدرخشند احتمالا از تیم کنار گذاشته خواهند شد و از طرف دیگر هیچ بعید نیست گورکوف نیز تا پایان فصل اخراج نشود.

 

الغرافه اکنون در رده هشتم لیگ 12 تیمی لیگ ستارگان قطر جای گرفته و با منطقه سقوط تنها 6 امتیاز فاصله دارد.

قطر مهدی طارمی الغرافه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر مهدی طارمی الغرافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد