Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از سرقت تابلوهای مرتبط با علایم جاده ای در جاده های این استان و خسارت 12 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقائی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در تشریح خبر فوق افزود: سرقت تابلوها و علایم در جاده های این استان حرکتی ضد اخلاقی است که امنیت جانی مسافران را با خطر مواجه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، حفظ حریم راه ها، نصب تابلو در مکان های مناسب، آشکارسازی نقاط پرتصادف و نصب سرعت گیرهای مورد نیاز به خصوص در محورهای منتهی به شهرها را از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای ایمنی راه ها عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: تابلوها و علائم هشدار دهنده برای راهنمایی و هدایت رانندگان، با هدف حفظ و ارتقاء ایمنی جانی مسافران نصب شده و سرقت آنها متاسفانه ایمنی تردد را کاهش و احتمال بروز سوانح را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی جاده ها با وجود مشکلات اعتباری، بر حسب وظیفه عملکردی، سریعا علائم و تابلوها را جایگزین می کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر برخورد قانونی، باید از طریق فرهنگ سازی برای جلوگیری از این عمل مجرمانه اقدام کرد، گفت: علائم راهداری سرقت شده متاسفانه با مبالغ بسیار اندک خرید و فروش می شود در صورتی که این اداره کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه های سنگینی را از محل اعتبارات استانی و ملی متحمل شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده سرقت های این چنینی می توانند مراتب را به پلیس  110 اطلاع دهند یا از طریق تماس با تلفن 3141 (با پیش شماره 054) و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی 3000141 موارد را گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری داریم که میتوان به طرح‌های لکه‌گیری و روکش راه‌های استان، بالابردن سطح ایمنی جاده‌ها، رفع نقاط پرحادثه استان و سایر موارد نام برد.

جهانی افزود: اعتبار طرح‌ها بالغ‌بر ۸۶۰ میلیارد تومان است که از طریق اعتبارات ملی درنظر گرفته شده و سایر طرح‌ها هم شناسایی می‌شود.

او با بیان اینکه ۵۶ کارگاه جاده‌ای داریم که همه فعال هستند، گفت: کارگاه‌های روکش راه‌ها، تعمیر و نگهداری ابنیه فنی، زیرگذر‌هایی در محور‌های مواصلاتی استان، تعویض حفاظ‌های فلزی در سطح راه‌های استان برای ارتقا ایمنی و روشنایی جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور