Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه هیچ اراده‌ای در دولت برای ساماندهی بازار خودرو وجود ندارد گفت: در این شرایط لازم است سازمان تعزیرات و قوه قضائیه با ورود به بازار خودرو جلوی این نابسامانی‌ها را بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگوی اختصاصی با  دیار آفتاب؛ در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلایل غیرمنطقی افزایش خودرو گفت: عرضه کم خودرو از سوی خودروسازان به بازار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل این نابسامانی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری اظهار کرد: از طرف دیگر ورود برخی از دلالان به بازار خودرو به نابسامانی بیشتر بر این بازار دامن زده است.

کمیسیون صنایع مجلس قدرتی در تعیین قیمت خودرو ندارد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کمیسیون صنایع مجلس قدرتی در تعیین قیمت خودرو ندارد؛ گفت: ازآنجایی‌که قیمت‌گذاری خودرو از سوی دولت انجام می‌شود و مجلس هیچ‌گونه دخالتی ندارد، کمیسیون صنایع هم نمی‌تواند کار خاصی در این خصوص انجام دهد همان‌طوری که درگذشته هم نتوانسته کاری انجام دهد و می‌بایستی بالاجبار تعزیرات حکومتی به این موضوع ورود پیدا کند و بتواند قیمت‌ها را کنترل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: کمیسیون صنایع یک نماینده در شورای رقابت دارد که حضور آن‌هم در شورا نمی‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد.

تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی قیمت‌ خودرو در مجلس هم کارساز نیست

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر روند تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون صنایع برای پیگیری نوسانات قیمت خودرو گفت: این موضوع هم نمی‌تواند خیلی مؤثر باشد چرا که تحقیق و تفحص در این موضوع انجام می‌شود ولی هیچ تأثیری در این قیمت‌ها نخواهد داشت تنها نتیجه آن بعد از یک سال تهیه یک گزارشی است که اگر گزارش خوبی باشد قوه قضائیه می‌تواند ورود پیدا کند که البته الآن هم قوه می‌تواند به این موضوع وارد شود.

نوسانات قیمت خودرو تا زمانی که جلوی فساد در خودروسازی گرفته نشود ادامه دارد

منصوری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه این نابسامانی افزایش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد خاطرنشان کرد: این نابسامانی تا زمانی که اراده سازمان تعزیرات،قوه قضائیه و ریاست جمهوری بر این نباشد که جلوی فساد در خودروسازی را بگیرند ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...