Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا که پیشتر از خروج همه نظامیان این کشور از سوریه خبر داده بود با تغییر موضع اعلام کرد که واشنگتن می‌تواند تعدادی از نیروهای نظامی خود را در سوریه حفظ کند.

 "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ­آمریکا می تواند تعداد کمی از نظامیان خود را در کنار نظامیان دیگر کشورها در سوریه حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، همچنین رئیس جمهور آمریکا گفت که ­کاهش نظامیان آمریکایی در کره جنوبی گزینه روی میزی برای مذاکرات با "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی نیست.

از سوی دیگر شامگاه جمعه یکی از مقامات بلندپایه دولت آمریکا اعلام کرد تعداد نیروهای نظامی این کشور که در سوریه حفظ خواهند شد، 400 نفر خواهد بود.

این مقام ارشد دولتی گفت که آمریکا در مجموع حدود 400 سرباز را در سوریه نگه خواهد داشت که در دو منطقه، یکی در شمال شرق سوریه و دیگری در پایگاه نظامی آمریکا در منطقه تنف، مستقر خواهند بود.

پیش از این کاخ سفید اعلام کرده بود آمریکا تصمیم دارد «یک نیروی کوچک صلح بانی» متشکل از دویست نظامی خود را فعلا در سوریه حفظ کند.

دویست سرباز اضافی آمریکا که خبر ماندن آن ها در شمال شرق سوریه روز جمعه رسانه ای شد، احتمالا جزو گروه 800 تا 1500 نفره ای خواهند بود که متحدان اروپایی آمریکا متعهد به اعزام آن ها برای رصد کردن منطقه امن سوریه شده اند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اواخر سال گذشته میلادی  خبر داد که واشنگتن دو هزار نیروی آمریکایی خود را از سوریه خارج می کند. مقام های آمریکایی در توجیه این تصمیم اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در سوریه شکست خورده است.

رویترز

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Cbo برچسب ها: ترامپ ، آمریکا ، نظامیان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ترامپ آمریکا نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد