Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:36:17 GMT

عباس‌زاده به بازی با نفت مسجد سلیمان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۷۲۳

عباس‌زاده به بازی با نفت مسجد سلیمان می‌رسد

کادر پزشکی تیم نساجی در تلاش است محمد عباس زاده را برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده کند. مسابقه ای که در هفته پیش رو در خانه تیم نفت برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده هفته هاست که به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم نساجی قرار نمی گیرد و در غیاب او رحمان جعفری جوان در ترکیب تیم نساجی به میدان می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در بازی دیروز با فولاد محمد مهدی نظری بعد از رهایی از بند مصدومیت بعد از هفته ها در ترکیب تیم قرار گرفت و در دقیقه 84 جای خود را به رحمان جعفری داد.

 

تیم نساجی با شکست فولاد اولین برد را با مجید جلالی دشت کرد و حالا از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کرده است و بی شک با امید کسب امتیاز در مسجد سلیمان به میدان می رود. از نکات جالب توجه بازی دیروز تیم نساجی عدم قرار گرفتن حامد لک در لیست 18 نفره تیم نساجی بوده است.

نساجی مازندران محمد عباس زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمد عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد