Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۵ فوریه به رکورد ۱۲ میلیون بشکه در روز رسید که ۱۰۰ هزار بشکه نسبت به ۱۱.۹ میلیون بشکه هفته گذشته بیشتر بود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تولید نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۵ فوریه به رکورد ۱۲ میلیون بشکه در روز رسید که ۱۰۰ هزار بشکه نسبت به ۱۱.۹ میلیون بشکه هفته گذشته بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید آمریکا سریع تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد طی چند ماه اخیر رشد کرده است . 
در نوامبر ۲۰۱۸ ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین زد که تولید نفت خام آمریکا از ۱۲ میلیون بشکه در روز در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ می‌گذرد. پیش‌بینی‌های  اولیه نشان داده بود که در سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ می‌توان از حد ۱۲ میلیون بشکه در روز گذشت . 
صادرات نفت خام آمریکا هم در همین زمان به بالاترین حد ۳.۶۰۷ میلیون بشکه در روز رسید و رکورد قبلی ۳.۲۰۳ میلیون بشکه 
در آخرین هفته نوامبر ۲۰۱۸ را شکست . 
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در « دورنمای کوتاه‌مدت انرژی » که هفته گذشته منتشر شد، تخمین زد میانگین تولید نفت خام آمریکا در ژانویه ۱۲ میلیون بشکه در روز باشد و ۹۰ هزار بشکه نسبت به ماه دسامبر افزایش یابد. اداره اطلاعات انرژی آمریکا میانگین تولید نفت خام آمریکا را برای سال جاری ۱۲.۴ میلیون و برای سال آینده ۱۳.۲ میلیون بشکه در روز پیش بینی می‌کند. بیشترین مقدار هم از سوی پرمین است . 
طبق اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت خام حوزه پرمین در مارس برای اولین بار در تاریخ به بیش از ۴ میلیون بشکه در روز می رسد. در ماه جاری تولید شیل آمریکا در سریع‌ترین حالت به طور متوسط ۳.۹۸۱ میلیون بشکه در روز بوده است که ۴۳ هزار بشکه در روز در مارس رشد می کند و به ۴.۰۴۵ میلیون بشکه در روز می رسد . 
در این صورت، کل تولید شیر آمریکا ۸۴ هزار بشکه در روز بالا می‌رود و به ۸.۳۹۸ میلیون بشکه در مارس از ۸.۳۱۴ میلیون بشکه ماه فوریه می رسد . 
پس از این که ارقام اداره اطلاعات انرژی یک رکورد تازه در تولید نفت آمریکا را نشان داد، قیمت نفت در روز پنجشنبه پایین آمد، دلیل آن هم نگرانی از این مطلب بود که افزایش تولید آمریکا بخش زیادی از کاهش تولید اوپک را خنثی میکند . 
ولی در اوایل روز جمعه قیمت‌ها به خاطر امید به حل جنگ تجاری بین چین و آمریکا بالا رفت. نفت وست تگزاس اینترمدیت ۰.۹۱ درصد افزایش یافت و به ۵۷.۴۸ دلار در هر بشکه رسید. نفت خام برنت هم با ۰.۵۴ درصد افزایش  ۶۷.۵۵ دلار خرید و فروش شد . 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انرژی تولید نفت آمریکا قیمت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت : به همت تلاشگران فولاد اکسین در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” بالاترین تناژ تولید ماهیانه، هفت سال اخیر به میزان بیش از ۸۳ هزار تن به ثبت رسید.

علی محمدی افزود : در فروردین ماه ۱۴۰۳ تناژ تولید ۸۳ هزار و ۴۵ تن محقق شد که این میزان تولید در ۷ ساله گذشته بی سابقه بوده است و سومین رکورد تاریخ تولید شرکت محسوب می‌شود.

وی گفت : رکورد‌های تولیدی قبلی مربوط به تولید ۱۰۰ درصدی محصولات تجاری بوده در صورتی که در رکورد تولیدی فروردین امسال بالغ بر ۹۱ درصد از تولید مربوط به تولید محصولات API و ورق‌هایی با ارزش افزوده بالا است.

محمدی افزود : این میزان تولید محقق شده نسبت به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ که تناژ ۷۶ هزار و ۴۰۰ تنی محقق شد، بیش از ۸ درصد رشد داشته است که دستاوردی بسیار مطلوب برای شرکت فولاد اکسین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد