Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در کمیته حمل و نقل و سوخت خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه مرکز مدیریت راه ها متولی اصلی رصد محورهای مواصلاتی است، اظهار داشت: با توجه به لزوم و اهميت كسب اطلاع همزمان از وضعيت ترافيكي و تردد در محورهاي مواصلاتي استان به ويژه در طول ايام طرح نوروزي، مركز مديريت راه هاي این اداره كل با استفاده از نیروهای ثابت و شیفتی آمار و اطلاعات تردد انواع ناوگان و همچنين نظارت تصويري و اعمال مديريت كنترل سرعت را از طريق ابزارهاي iTS جاده‌اي به شکل شبانه‌روزي انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اين زمینه تعداد 77 دستگاه ترددشمار برخط، ۲۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری و 66 دستگاه دوربين ثبت تخلفات سرعت، اطلاعات و آمار مورد نياز را به شکل برخط به مركز مديريت راه هاي استان ارسال می‌کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه به همه مسافران نوروزی که قصد دارند با استفاده از اتوبوس و دیگر خودروهای حمل و نقل عمومی جاده ای به مسافرت بروند، اطمینان داد نگران کمبود بلیت در این ایام نباشند.

وی با تأکید بر اینکه پیش فروش بلیت های اینترنتی از دوازدهم اسفنده ماه آغاز می شود، یادآور شد: ظرفیت‌های لازم برای انتقال همه مسافران پیش‌بینی شده و این اداره کل با رایزنی با شهرداری آمادگی پذیرش میهمانان نوروزی را در تمامی پایانه‌های استان دارد.

گفتنی است، در استان همدان 5 هزار و ۱۱۴کیلومتر راه وجود دارد که شامل آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی و راه روستایی است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهداری پناهنده همدان ایام نوروز مسافرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌ضامن صالحی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در این استان ۳۸۰ خانه بهداشت فعال، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی فعال وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۹ فروردین ماه سالروز بهداشت جهانی است که هرساله بر اساس چالش‌های حوزه سلامت شعار سال مشخص می‌شود و امسال نیز شعار "سلامت من، حق من" با توجه به تحولات غزه و حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین انتخاب شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتقا سلامت خانواده و جوانی جمعیت، ادامه داد: این امر یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و بر همین اساس ۶ شهر چهارمحال و بختیاری که طرح پزشک خانواده در آن‌ها اجرایی نشده تحت پوشش طرح سلامت خانواده قرار می‌گیرند.

کد خبر 6084384

دیگر خبرها

  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری