Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزاش یک شبکه رژیم صهیونیستی، «الکساندر ویلیام یانگر» رئیس «ام‌آی ۶» طی هفته اخیر در سفری محرمانه به فلسطین اشغالی رفته و با سران اطلاعاتی این رژیم درباره برنامه هسته‌ای ایران گفتگو کرده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی جمعه شب به وقت فلسطین اشغالی از سفر محرمانه اخیر رئیس «ام‌آی۶» انگلیس به تل‌آویو برای رایزنی درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه اینترنتی «آی ۲۴»، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که طی همین هفته جاری رئیس «ام آی ۶» انگلیس به فلسطین اشغالی سفری محرمانه کرده و با همتایان خود در رژیم صهیونیستی درباره «نقض احتمالی ایران از مفاد توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵» (برجام) صحبت کرده است.

طبق این گزارش، یانگر که روز دوشنبه هفته گذشته به فلسطین اشغالی رفته بود، با «یوسی کوهن» رئیس موساد و برخی دیگر از سران سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی دیدار داشت.

این رسانه صهیونیست مدعی شده، ارزیابی رژیم صهیونیستی آن است که ایران «در تدارک» برای انجام اقداماتی در چارچوب توافق ۲۰۱۵ (برجام) است، اما «هنوز تصمیم سیاسی برای گریز به بمب اتمی اتخاذ نکرده است».

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محوریت ایران فلسطین اشغالی بمب اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع خبری رژیم اسرائیل از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از عملیات ضد صهیونیستی در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بر اثر زیرگیری با خودرو در غرب قدس اشغالی، دو صهیونیست زخمی شدند.

منابع مذکور افزودند که مجریان این عملیات که دو نفر بودند، موفق شدند صحنه  حادثه را ترک کنند.

عملیات ضد صهیونیستی در رام الله

 

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند