Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، محسن عباسی هرفته با بیان اینکه فضای نمایشگاه کتاب در شأن کتاب و کتابخوانی نیست، گفت: امیواریم این فضا در سالهای آینده بهبود یابد.

وی افزود: به رغم اینکه تلاش های بسیاری انجام شده و زحمات بسیاری کشیده شده، اما این نمایشگاه مطلوب ما نیست و لازم است هم به لحاظ طراحی داخلی و هم به لحاظ صوت، فضای خارج نمایشگاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... تغییرات جدی انجام شود.

عباسی هرفته تصریح کرد: البته تغییرات مثبت معمولا کُند اتفاق می افتد اما اگر مطالبه مردمی وجود داشته باشد، می توانیم سریعتر شاهد تحولات مثبت باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اقتصاد و توسعه اقتصادی نیاز به زیرساخت دارد و زیرساخت آن توسعه فرهنگی است و مدیریت فرهنگی باید تلاش بشتری کند تا این زیرساختها فراهم شود.

عباسی هرفته همچنین اظهار داشت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مطالعه دارد تا از نگاه سطحی دور شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد جامعه شورای شهر نمایشگاه کتاب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب در عصر رسانه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای صلواتیان افزود: ایده‌های برتر در باره ترویج کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها از جمله برنامه‌های شورا مشورتی در نمایشگاه کتاب امسال است.
دبیر جشنواره کتاب و رسانه گفت: همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراخوان ایده پردازی مردمی برگزار شد که از بین ۲۵۰۰ ایده ۱۰ ایده برتر مردمی انتخاب شد و از بین هزار و ۷۰۰ نفر ایده پرداز ۱۵ نفر ایده پرداز که فعال‌تر و مشتاق‌تر بودند.
دانش‌آموز، کارمندتا استاد دانشگاه به عنوان بازوی مشورتی مردمی فعالیت امسال در نمایشگاه مشارکت می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • بهترین کود مایع خارجی
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان
  • آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد