Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مهندس راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از روند پیشرفت ، ایجاد و توسعه تعدادی از طرح های تولیدی و اشتغال زا در شهرستان های سمنان و سرخه بازدید کرد.

در این بازدید که نمایندگان سازمان های جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن و تجارت استان ، بانک سینا ، بخشدار مرکزی و برخی از کارشناسان سایر ارگان ها نیز حضور داشتند تعداد چهار واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعت مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است بخشی از منابع مالی طرح های مورد نظر از محل تسهیلات ارزان قیمت روستایی تامین خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال امور روستایی جهاد کشاورزی کشاورزی معدن و تجارت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند

 میر کریمی در شورای تأمین مسکن شهرگرمه که در استانداری برگزار شد؛ گفت: در شهرستان گرمه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۴۱۵ نفر تایید شدند و ۹۲۱ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و ۷۲۱ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

او گفت : با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن منبعد به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم گفت : برخی از بانک‌ها در حوزه مسکن شهری فقط باعث آزار مردم شده اند وهیچ علاقه‌ای برای ارائه خدمات به مردم استان ندارند و تعهدات بعضی ازبانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است. 

رشیدی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن از سوی راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکیدکرد و گفت: نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی و نه مسیر آن انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهادریاست جمهوری ارسال می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند