Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@04:19:29 GMT

بهترین هتل های شیراز از نگاه مسافران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۸۶۴

بهترین هتل های شیراز از نگاه مسافران

   به گزارش جام نیوز، هتل بزرگ شیراز با چهار رستوران ایرانی، پانارامیک، دریایی ایتالیایی و دریایی  و کافی شاپ و امکانات ورزشی مفصل و سالن بیلیارد و سالن آرایش و سالن همایش و ... یکی از بهترین هتل های شهر شیراز می باشد هرچند که این شهر هتل با کیفیت دیدنی بسیار دارد اما این هتل در تمام ماههای سال با استقبال عالی روبرو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هتل بزرگ شیراز در سال 1392 افتتاح شده است و از خصیصه های دوست داشتنی آن کرایه خودرو بی راننده برای گردش در شهر می باشد. این هتل تنها هتلی است که در شهر دارای رستوران گردان است و از این جهت بسیار محبوب است همچنین آب و هوای این منطقه بسیار بهتر از سایر نقاط شهر است.

 

 

 

هتل چمران شیراز دومین هتل پرطرفدار در رزرو هتل شیراز بوده و با سی طبقه از ساختمان های مرتفع شهر با دید بی نظیر به منظره شهر و قصرالدشت سرسبز می باشد.

 

هتل چمران شیراز در تمام فصول سال مشتریان خاص خود را داشته و از مزایای این هتل فاصله آن با مرکز شلوغ شهر و طرح ترافیک شهری می باشد همچنین در منطقه ای اعیان نشین قرار گرفته است.

 

هتل چمران شیراز در سال 1389 و با الگو گیری از هتل های اروپایی افتتاح شد از این رو با چیدمان لوکس و مرتب و چشم انداز زیبا مکان اقامتی دلچسب محسوب می شود. این هتل خودرو بدون راننده نیز کرایه میدهد.

 

 

 

هتل پارس شیراز ساختمانی 9 طبقه در خیابان کریم خان زند می باشد این خیابان از دیدنی ترین خیابان های شهر شیراز است که دسترسی آسان به دروازه قرآن، باغ ارم، مجموعه کریم خان زند، شاهچراغ و غیره دارد. همچنین بازارها و صنایع دستی، باغها، فالوده شیرازی و غذاهای محلی در این مکان به وفور یافت می شود.

 

هتل پارس شیراز با توجه به موقعیت مکانی عالی برای گردش های درون شهری بدون خودرو در رزرو هتل شیراز بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد و علاوه بر این چیدمان مدرن، امکاناتی همچون استخر، کافی شاپ، سونا و جکوزی و غیره برای انتخاب مزیتی دو چندان هستند.

 

هتل پارس شیراز با وجود چندین رستوران و 189 واحد اقامتی راحت در بهترین موقعیت شهری تمام ماههای سال لبریز از مهمان است. این هتل بعد از هتل های نام برده شده بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده است.

 

 

هتل زندیه شیراز نیز یک هتل پنج ستاره نوساز دقیقا پشت مجموعه کریم خانی است که علاوه بر زیبایی و موقعیت مکانی عالی امکانات کاملی ارائه می دهد. هتل زندیه با معماری جذاب پذیرای گردشران شیراز است.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیراز هتل گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟ (فیلم) ممنوعیت لیزر مو‌های زائد از نگاه طب سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • اولین قدم برای کاهش وزن در طب سنتی (فیلم)
  • درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم)
  • حماسه وعده صادق از نگاه مردم استان
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز