Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@14:34:58 GMT

جریمه باشگاه سایپا به خاطر علی پروین!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۳۰۱۸

جریمه باشگاه سایپا به خاطر علی پروین!

خبرگزاری میزان- باشگاه سایپا به دلیل حضور علی پروین در رختکن این تیم جریمه شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سایپا تهران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در اولین بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پنجاب هند رفت و موفق شد با ۴ گل این تیم را شکست دهد.

این بازی در حالی برگزار شد که علی پروین، حبیب کاشانی و چند نفر دیگر از پیشکسوتان فوتبال ایران این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان بازی پروین و مدیران باشگاه سایپا به رختکن تیم سایپا رفتند تا به اعضای این تیم بابت صعود به دور دوم پلی‌آف تبریک بگویند.

در این بین، اما اتفاق عجیبی رخ داده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به دلیل حضور علی پروین رختکن سایپا این باشگاه را جریمه نقدی کرده چراکه پروین از اعضای تیم نبوده و اجازه حضور در رختکن سایپا را نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا لیگ قهرمانان آسیا علی پروین میزان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین، سرمربی اسبق و پیشکسوت پرسپولیس، در جمع خبرنگاران راجع به مسائل این روزهای این تیم صحبت کرد. پروین ابتدا راجع به بیانیه‌‌نویسی تیم‌ها گفت: وقتی تیم می‌برد یا می‌بازد این اتفاقات می‌افتد و فوتبال برد و باخت دارد‌. قرار نیست ما می‌بازیم اطلاعیه بدهیم یا آنها می‌بازند اطلاعیه بدهند. الان ۷ تا بازی مانده و باید ببینید این هفت بازی را چه‌کار می‌کنید. گذشته را ولش کن.

او در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت: در مورد آینده هم که بازیکنان قرارداد دارند یا ندارند باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ. زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

او در پاسخ به اینکه در حال حاضر پول‌های کلانی در برخی تیم‌‌ها خرج می‌شود عنوان کرد: هزاری هم که پول بدهند اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد هیچوقت نمی‌فروشد پرسپولیس را که برود. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم خوش آمدی‌.

پروین در خصوص عملکرد اوسمار گفت: من روز اول به آقای درویش گفتم وقتی بچه‌ها می‌گویند این مربی خوب است همین را بچسب. تیم دارد خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان شود.

او در پایان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه صحبت‌های او در مورد رفتن بازیکنان از تیم مثل زمان مهدی هاشمی‌نسب است گفت: آقا بفرما، برو دیگه!

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند