Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل صیانت و حفاظت از اطلاعات، اسناد و مدارک طرح‌ها و پروژهای پدافند غیرعامل درسی و یکمین جلسه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار گرفت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سی‌و یکمین جلسه کمیته‌ دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل کشور، به ریاست سرلشکر محمد باقری، در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب بخشی از سند راهبردی پدافند غیرعامل کشور در حوزه فضایی

در این جلسه که با حضور سردار ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، رحیم ممبینی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در امور دفاعی، سردار  قاسم تقی‌زاده، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار علی عبدالهی، معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح ، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

دستورالعمل تعیین نقش‌ها و وظایف دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها در صیانت و حفاظت از اطلاعات، اسناد و مدارک طرح‌ها و پروژهای پدافند غیرعامل" مورد بررسی قرار گرفت و با اتمام زمان این جلسه، بررسی باقی‌مانده مفاد دستورالعمل به جلسه بعدی کمیته دائمی موکول شد.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ستاد کل نیروهای مسلح اخبار نظامی سردار باقری سازمان پدافند غیرعامل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح اخبار نظامی سردار باقری سازمان پدافند غیرعامل ستاد کل نیروهای مسلح اخبار نظامی سردار باقری سازمان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر

اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در استان بوشهر همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در کنار آب‌های خلیج‌ فارس به نمایش درآمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در رژه باشکوه اقتدار و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

در این آیین گوشه‌هایی از تجهیزات پهپادی، دستاوردهای تجهیزاتی و نظامی نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف همراه با رژه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، سپاه پاسداران، بسیجیان و دیگر عرصه‌ها به نمایش درآمد.

در این آیین آیت‌الله صفایی بوشهری با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش قهرمان، سپاه پاسداران توانمند و مقتدر، نیروی انتظامی و امنیتی سرافراز منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فرا ملی ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات، صف و ستاد در جغرافیای کلان جمهوری اسلامی با هدایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری رسیده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان دانست و تصریح کرد: طراحی در نرم‌افزار، دانش‌بنیان، مدیریت تولید سخت‌افزار دفاعی و نظامی در بردهای مختلف موجب شده که دیگر هیچ کشوری قدرت فکر اجازه تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی بکند.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد: این حمله علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی، دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این چنین حماسه می‌آفرینند گفت: این عملیات سرآغاز است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و این نشان از اقتدار روزافزون جامع نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، شورای تأمین، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اضافه کرد: بوشهر، استان ولایت‌مدار، دارالحماسه است و در خط مقدم مقاومت در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و ظالمان قرار دارد.

نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور

احمد محمدی‌زاده هم ضمن تبریک روز 29 فروردین، نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور را بیان و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

استاندار بوشهر ابراز کرد: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچ کس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

29 فروردین یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان

امیر نعمت الله صدقی هم 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و اظهار داشت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل(ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

وی با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و موثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اوج اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید