Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@14:25:17 GMT

قصاص قاتل در شیروان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۳۲۰۸

قصاص قاتل در شیروان

یک محکوم به مرگ در شهرستان شیروان ایلام سحرگاه امروز اعدام شد .

 عبدالرضا هدایتی نیا دادستان عمومی و انقلاب شیروان اظهار کرد: حکم قصاص نفس فردی که در سال ۱۳۹۵ مبادرت به قتل یکی از همشهریان خود در شهرستان شیروان کرده بود پس از جری تشریفات قانونی و طی مراحل مختلف ازجمله وصول پاسخ استیذان رئیس محترم قوه قضائیه  و عدم حصول نتیجه از تلاش‌های صورت گرفته برای انجام مصالحه فی‌مابین، سحرگاه یوم جاری  اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در تبیین جریان وقوع قتل گفت: طرفین در سال ۱۳۹۵ با یکدیگر اختلافاتی داشتند که متعاقباً قاتل با نقشه و برنامه قبلی ابتدا مقتول را با خودرو دریکی از خیابان‌های شهر زیر می‌گیرد و سپس با واردکردن ضربه با جسم سخت به سر، وی را به قتل می‌رساند.

دادستان عمومی و انقلاب شیروان، عدم کنترل عصبانیت در هنگام تصمیم‌گیری، تسویه حساب‌های شخصی و انگیزه‌های انتقام‌جویانه را ازجمله مهم‌ترین علل بروز قتل‌ها در شهرستان شیروان عنوان و ابراز امیدواری کرد: کظم غیظ از طریق آموزش مهارت‌های کنترل خشم، صبر و سعه‌صدر با تأسی به آموزه‌های دین مبین اسلام، اطلاع‌رسانی  عمومی از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها و وسایل ارتباط‌جمعی نسبت به تبعات منفی بروز و ظهور انگیزه‌هایی که عمدتاً به‌عنوان زمینه‌های اصلی محرک در وقوع قتل‌ها به شمار می‌رود می‌تواند در پیشگیری از وقوع  جرم بسیار مؤثر و راه گشا باشد./فارس

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند

در پی وقوع سیلاب در جنوب استان کرمان، شهرستان‌های منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه‌گنج دچار آبگرفتگی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، تا ساعت ۱۸ امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ و همزمان با وقوع سیلاب در جنوب استان کرمان، چهار شهرستان منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه‌گنج در استان کرمان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند.

بنا به این گزارش، تاکنون ۱۸ خانوار شامل ۷۵ نفر بر اثر سیل و آبگرفتگی دچار حادثه شدند و ۶۵ نیروی عملیاتی و ۱۲ خودروی آمبولانس و سواری به محل‌های آسیب‌دیده اعزام شده است.

کد خبر 745246

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • وقوع زلزله در سبزوار
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند