Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-سرپرست دانشکده علوم پزشکي تربت جام از راه اندازي مرکز media lab و توسعه آموزش مجازي در دانشکده علوم پزشکي اين شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاري آريا ازمشهد، دکتر محمد افکار رئيس دانشکده علوم پزشکي تربت جام افزود: از ويژگي­هاي اين نرم افزار دسترسي آسان به دروس ، اساتيد ، و محتواي تدريس و همچنين درانتهاي هر درس براي اساتيد سوالاتي در نظرگرفته شده که دانشجويان مي توانند به آن پاسخ و خود را مورد سنجش قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دانشکده علوم پزشکي تربت جام گفت: در راستاي تحقق اهداف آموزشي براي دانشجويان نرم افزار جامعي media lab طراحي ودر دانشکده پرستاري بارگزاري شد.

وي ادامه داد: همچنين آموزش آناتومي و بيوشيمي براساس  memory game طراحي و براي دانشجويان رشته پرستاري راه اندازي شده است.

وي اضافه کرد:اين طرح داراي دو بخش ياددهي و ارزيابي است که در بخش ياددهي به دانشجو آموزش و در بخش ارزيابي از آنچه که در بخش ياددهي وجود داشته را ميخواهد و دانشجو براساس آن نمره ميگيرد.

افکار تصريح کرد: براي اولين بار آزمون نهايي درس بهداشت مسکن و محيط به صورت الکترونيک در دانشکده برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تربت جام مرکز media lab دانشکده علوم پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین

قاضی تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص، از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد. 

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین