Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی تهمیدات لازم را اندیشیده و خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، عبدالحسین علی اکبری از انجام اقدامات لازم در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و گفت: 853 دستگاه ناوگان مسافربری استان و30 راهدارخانه به همراه اکیپ های راهداری در ایام سفرهای نوروزی  به  شهروندان  خدمت رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تمهیدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برای سفرهای نوروزی، تصریح کرد: رفع و رجوع مسائل حمل و نقل مسافری و باری استان، کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام تعطیلات،شستشوی علائم از جمله اقدامات انجام شده است.

 

این مسئول از تعطیلی کارگاه های جاده ای از ۲۵ اسفند سالجاری  تا 20 فروردین سال آینده خبرداد و گفت: ایمن سازی محل کارگاه پروژه های راهداری و راه سازی، لکه گیری محورها، آشکارسازی نقاط پر حادثه و پر ترافیک از دیگر اقدامات در این زمینه محسوب می شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: تعمیرات و جمع آوری گاردریل های آسیب دیده در محورهای مواصلاتی خط کشی موارد ضروری و حضور بموقع گشت های راهداری بطور مستمر در محورها همچنین هماهنگی و همکاری با سایر سازمان های امداد رسان به ویژه مدیریت بحران، هلال احمر ، فرماندهی پلیس راه و مرکز فوریت های پزشکی(اورژانس) در دستور کار این اداره کل قراردارد.

 

علی اکبری با بیان اینکه نظارت بر مدیران فنی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل از تهمیدات این اداره کل است، افزود: دقت نظر بیشتر هنگام بررسی و ارائه تأییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر از دیگر اقدامات پیش بینی شده محسوب می شود.

 

وی افزود: همچنین نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و نمازخانه‌ها بسیار مورد توجه این اداره کل است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب مجلس آیت الله مومن حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان مقام معظم رهبری اردبیل آموزش و پرورش روزنامه اصفهان عید نوروز تعطیلات نوروزی مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری نطنز با بیان اینکه محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد، گفت: رانندگان آزادراه نطنز - کاشان را برای تردد انتخاب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، ساعتی پیش بارش شدید باران که موجب آب گرفتگی محور ترانزیت بادرود - کاشان شده و مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، در حالی که به گفته رانندگان عبوری بر اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده بود.

سعید احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به نزول بارش باران و بروز برخی مشکلات، اظهار داشت: از رانندگان درخواست داریم برای سفر به کاشان از آزادراه  نطنز - کاشان تردد کنند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز ضمن اشاره به تلاش همکاران در بازگشایی محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نطنز در محورهای سیل‌گیر مستقر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از محور نطنز - کاشان که مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری باز شد، تصریح کرد: ورودی روستاهای  صالح‌آباد و‌ حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی نطنز نیز در حال حاضر بسته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز گفت: مسیر هنجن به سرآسیاب نیز که بر اثر جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود بازگشایی شد و تردد وسائل نقلیه در این محور ادامه دارد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی