Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شش شرکت بورسي و فرابورسي مجوز افزايش سرمايه 28، 43، 67، 100، 100و 122درصدي را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاري مجمع فوق العاده شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، شرکت هاي بورسي و فرابورسي شهداب ناب خراسان، سيمان فارس نو، زرين معدن آسيا، ليزينگ ايران و شرق، ويتانا و کنترل خوردگي تکين کو مجوز افزايش سرمايه 28، 43، 67، 100، 100 و 122 درصدي را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاري مجمع فوق العاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس، شهداب ناب خراسان با دريافت مجوز افزايش سرمايه 28 درصدي،سرمايه فعلي را از 104 به 133 ميليارد تومان مي رساند. تامين مالي "غشهداب" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدي و جهت اصلاح ساختار مالي اعمال مي شود.
سيمان فارس نو نيز با اخذ مجوز 43 درصدي،سرمايه را از 35 به 50 ميليارد تومان مي رساند. تامين مالي "سفانو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدي و براي اصلاح ساختار مالي با محوريت تعيين تکليف مطالبات پاره اي از سهامداران بابت سود سهام پرداخت نشده و اجراي تکليف قانوني منبعث از ضوابط سازمان بورس مبني بر ضرورت افزايش سرمايه صرف مي شود.
همچنين زرين معدن آسيا مجوز افزايش سرمايه 67 درصدي را گرفت تا قادر به رساندن سرمايه از 30 به 50 ميليارد تومان باشد."فزرين" اين تامين مالي را از محل سود انباشته و با هدف تامين منابع مالي مورد نياز براي تحصيل سرمايه گذاري جديد در شرکت زرين روي کاسپين، جبران مخارج سرمايه اي به منظور مشارکت در افزايش سرمايه شرکت سرمايه پذير(شرکت توسعه معادن سرب و روي مهدي آباد) و طرح توسعه کانسار مس قلعه عليمراد خواه ملاير و اجراي سه طرح جديدخريد معدن سرب و روي اول، خريد معدن سرب و روي دوم و اکتشاف و پيجويي پهنه معدني اراک صورت مي پذيرد.
در اين ميان،ليزينگ ايران و شرق که پيشنهاد افزايش سرمايه 233 درصدي داده بود،توانست مجوز افزايش سرمايه 100 درصدي را بگيرد تا سرمايه فعلي را از 30 به 60 ميليارد تومان برساند. تامين مالي "ولشرق" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدي به منظور اصلاح ساختار مالي و افزايش حجم تسهيلات اعطايي صرف مي شود.
شرکت ويتانا نيز با صدور مجوز افزايش سرمايه 100 درصدي،سرمايه را از 30 به 60 ميليارد تومان مي رساند. "غويتا" اين تامين مالي را از محل سود انباشته و با هدف تکميل مخارج باقيمانده فاز يک طرح توسعه خطوط توليد و استفاده از مزاياي مالياتي پيش‌بيني شده در مصوبه شوراي عالي هماهنگي اقتصاديانجام مي دهد.
شرکت بازرسي فني و کنترل خوردگي تکين کو هم با دريافت مجوز افزايش سرمايه 122 درصدي،سرمايه فعلي را از 9 به 20 ميليارد تومان مي رساند.تامين مالي"رتکو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدي و جهت اصلاح ساختار مالي اعمال مي کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد

قاسمی گفت: جوجه ریزی از ۲۶ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۱ به ۳۱ میلیون قطعه در ۱۴۰۲ افزایش یافت.

وی ابراز کرد: میزان جوجه‌ریزی اسفند سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بود که فروردین امسال به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه افزایش یافت که نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی تولید است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: تامین کالای اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت، وظیفه و رسالت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است و بر این اساس، تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اندیشیده شد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار تن سهمیه شکر برای واحدهای صنعتی، ۱۵۰ تن برای واحدهای صنفی و ۲۶۸ تن برای خانوار، به منظور حفظ آرامش بازار استان تامین شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی استان سمنان در بهمن و اسفند تامین و جذب شد و سهمیه ۱۵۰ تنی شکر واحدهای صنفی برای تهیه شیرینی، زولبیا و بامیه اختصاص یافت که ۶۰ تن جذب شد و بقیه در روزهای آتی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • بهره بردن از بازار سرمایه و ظرفیتهای نهفته آن در سال جهش تولید
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی