Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر مرحوم آیت الله محمد مومن در روزی که در قم به احترام مقام والای ایشان عزای عمومی اعلام شده بود، با حضور گسترده شرکت کنندگان از مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهر آغاز شد و تا حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) ادامه داشت.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام، آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید، آیت الله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س)، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیات خاتمی و امامی کاشانی امامان جمعه تهران، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اعضای بیت رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری، استاندار ، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان استان قم از جمله افراد شرکت کننده دراین آیین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم قدرشناس قم، طلاب و فضلای حوزه های علمیه و بسیاری از ارادتمندان به این شخصیت برجسته با حضور گسترده در این مراسم به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند و قدرشناسی خود از مجاهدت های علمی این فقیه عالیقدر را به نمایش گذاشتند.

امشب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم گرامیداشت آیت الله مومن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

آیت الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، پنجشنبه شب هفته گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم مطهر حضرت معصومه حضرت فاطمه خاک قم مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که بامداد روز گذشته همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم امروز ساعت ۱۵ در معراج شهدای تهران، واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود.

پیکر این شهید روز گذشته در حرم حضرت رقیه(س) و حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225423 برچسب‌ها شهدای مدافع حرم

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • اهمیت استغفار در بیان رهبر معظم انقلاب
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دیدار شاعر استان فارسی با رهبر معظم انقلاب
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • رهبر معظم انقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه‌ای، کم‌نظیر و قدرتمند است