Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی راد رئیس هیات کاراته استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: ۲مدال برنز توسط تیم منتخب آقایان شهرستان دهلران که به نمایندگی از هیات کاراته استان ایلام در مسابقات بین‌المللی جام فجر انقلاب اسلامی (جایزه بزرگ) سبک شوتوکان ski به مربیگری بختیاری کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات آقایان مهدی نوروزی و حامد محمودی موفق به کسب مدال برنز شدند.

کریمی افزود: این دوره از مسابقات در تاریخ دوم و سوم اسفند ماه در استان تهران برگزار گردید.

انتهای پیام/ د

کسب دو مدال برنز در مسابقات جام فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد گفت: بر این اساس سال گذشته ورزشکاران این استان با حضور در مسابقات و رقابت های مختلف کشوری ۳۰۹ مدال کسب کردند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران زنجانی طی مدت یاد شده توانستند در مسابقات قهرمانی جهان هشت مدال، قهرمانی آسیا ۲۰ مدال و در سطح بین المللی نیز ۲۵ مدال کسب کنند.

این مسوول به حضور ورزشکاران شایسته این استان در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: در این رخداد مهم نیز این استان توانستند در کارنامه فعالیت های ورزشی خود هشت مدال ثبت کند.

وی با بیان اینکه این استان از ظرفیت های بی بدیلی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش دارد متناسب با عملکرد هیات های ورزشی حمایت لازم را از آنها داشته باشد.

این مسوول ادامه داد: سال گذشته با همدلی که در هیات های ورزشی ایجاد شد، به اهداف ترسیم شده خود دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سخت ترین سال کاری بود اظهار داشت: تعدادی از هیات های ورزشی پای کار آمده و حمایت کردند تا پرچم ورزش استان زنجان بر افراشته باشد.

بازرگان به طرح آمایش ورزشی استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هیات بدمینتون استان جزء هیات ‌های مورد هدف این طرح است که امیدواریم حامیان مالی استان نگاه ویژه‌ای به این ورزش حرفه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد