Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، علیرضا بقالی در جمع خبرنگاران افزود: در جریان ماموریت یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب با هدف حفاظت فیزیکی زیستگاه های آبی، در سواحل جنوب شرقی پارک ملی دریاچه ارومیه، تعداد ۳ نفر شکارچی متخلف، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: از این متخلفین تعداد ۳ قبضه اسلحه شکاری ،۳ قطار فشنگ و سایر ادوات ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان ادامه این  ماموریت، تعداد یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق از شکارچی متخلفی که بوسیله موتورسیکلت از محل سوار متواری شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: گشت های سیار این اداره در زیستگاه ها و مناطق تحت مدیریت این اداره حضور مستمر داشته و برخورد با متخلفین در دستور کار عوامل قرار دارد.
 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اکبر قائمی افزود : با توجه به جاری شدن آب از کانال کانی سیب به سوی دریاچه ارومیه و عبور آن از منطقه حفاظت شده گدار، محیط بانان پاسگاه شهید میکائیل هاشمی و مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نقده با حضور شبانه روزی در منطقه از هرگونه تخلف زیست محیطی به ویژه برداشت غیرمجاز اب جلوگیری می کنند تا اب رهاسازی شده بصورت حداکثری وارد دریاچه ارومیه شود . 
وی ادامه داد:هر گونه  برداشت  غیر مجاز آب از کانال انتقال آب به دریاچه ارومیه تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی انجام میگیرد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • تولد دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار